Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در بازدید از پروژه های عمرانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ۱۸ طرح عمرانی افتتاح با اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومان تا دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: پروژه پردیس سینمای جوان با ۱۰ در۱د پیشرفت فیزیکی و با ۵ سالن سینمایی تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندرپور ادامه داد: همچنین تقاطع غیرهمسطح باهنر_کمربندی با پیشرفت ۴۵ درصدی و با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

شهردار شیراز بیان کرد: همچنین فرهنگسرای فرزانگان با ۱۲ میلیارد تومان اعتباد و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی با هدف افزایش سرانه آموزشی شهریور ماه امسال راه اندازی می شود.

او تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده، تقاطع مهدیه_امیر کبیر با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار خرداد ماه سال جاری به بهره برداری میرسد.

شهردار شیراز در پایان گفت: پروژه مجموعه آموزشی شهرون با هدف افزایش سرانه آموزشی و ارتقاء سطح کارکنان شهرداری در ۴ طبقه و در مساحت ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع فروردین ماه سال ۹۹ افتتاح خواهد شد.

وی افزود: فاز نخست این پروژه با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال شامل دبستان و پیش دبستانی از پیشرفت ۴۰ درصدی رو به رو است.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان