Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@11:33:47 GMT

برانکو از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۵۸۵

برانکو از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس طبق یک برنامه مشخص و با در نظر گرفتن قوانین فیفا، بی‌آنکه کسی مطلع شود، قبل از اتمام لیگ‌برتر کارهایش را برای جدایی از پرسپولیس انجام داده است.

بر خلاف تصور مسئولان باشگاه پرسپولیس که همچنان به بازگشت مرد کروات امیدوارند، برانکو چند ماه قبل مدارک و مستندات خود که نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده را آماده کرده و از طریق یک وکیل ورزشی باتجربه در فیفا پرونده‌ای علیه پرسپولیس باز کرده تا درصورت شکایت باشگاه پرسپولیس، این مربی پیش دستی کرده باشد تا مشکلی در خصوص قطع همکاری برایش ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه‌ای که برانکو برای فیفا ارسال کرده به جزئیات قراردادش اشاره و تاریخ‌هایی که باشگاه وظیفه داشته تا دستمزد و پاداش او را بپردازد، قید شده است. با بدعهدی مسئولان پرسپولیس، برانکو ذره‌ای نگران نیست که ایرج عرب بتواند از طریق فیفا برایش دردسری ایجاد کند و مانع حضور او در الاهلی عربستان شود.

برانکو تک تک پاداش‌هایی پرداخت نشده را در این شکایت قید کرده و احتمالا به زودی نامه‌ای از فیفا به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید که شکایت رسمی برانکو را آشکار می‌کند. سرمربی سابق پرسپولیس پس از جند سال کار در ایران و با تجربه‌ای که از تیم‌ملی داشته، از ناآگاهی مدیران فوتبالی ایران نسبت به قوانین بین‌المللی آگاه است. او  می‌داند که سرانجام از مسیر فیفا به تمام حقوق و پاداش‌های معوقه خود می‌رسد.

با این اوصاف، باشگاه پرسپولیس نه‌تنها نمی‌تواند برانکو را به ایران بازگرداند بلکه قراردادی که باشگاه به آن استناد کرده از نظر حقوقی دارای مشکلات زیادی است و درصورت ارائه به فیفا به سود برانکو می‌شود. به جز حقوق و قرارداد اصلی، پاداش‌های آسیا، پاداش قهرمانی لیگ‌برتر و قهرمانی جام حذفی از مواردی است که در شکایت برانکو به فیفا وجود دارد.

از سوی دیگر دستیاران برانکو هم شکایت مشابهی به فیفا ارسال کرده‌اند. آنها هم خواستار حقوق و پاداش‌های معوقه هستند. به زودی نامه‌های فیفا به دست باشگاه پرسپولیس می‌رسد و باشگاه پرسپولیس را به پرداخت کلیه حقوق معوقه برانکو و دستیارانش محکوم می‌کند.

256 251

کد خبر 1271208

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با پیروزی پرگل در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قرقیزستان به نیمه نهایی رقابت راه پیدا کند و همچنین جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست بیاورد و برای نهمین بار در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان حضور داشته باشد. به همین مناسبت سایت فیفا در مطلبی، به تمجید از ملی‌پوشان فوتسال ایران پرداخته و عملکرد علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم‌ملی را جادویی و خیره کننده دانسته است.

در گزارش فیفا عنوان شده است:«ایران با نتیجه شش بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و عملکرد علی‌اصغر حسن زاده و مهدی کریمی در این رقابت‌ها خیره کننده بوده است.»

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال راه یافت. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، او گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته است: «صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم، بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.»

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!