Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله نسبی امروز (سه شنبه) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احمدیان ورزشکار بسیار خوبی است و باید به او توجه بیشتری شود. او برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در این دوره از رقابت ها مقابل رقبای نامدار خود بازی های خوبی را به نمایش گذاشت.
وی اظهار داشت: البته به جز جوان اول پینگ پنگ ایران سایر بازیکنان جوانی که در رقابت های انتخابی شرکت داشتند نیز برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی تلاش کردند که این مهم قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لطف الله نسبی در پاسخ به این سئوال که نخستین اردوی تیم ملی چه زمانی برگزار می شود، گفت: نخستین اردوی تیم ملی از ششم تیر ماه به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار می شود و پس از آن و برای شروع اردوی دوم بازیکنان چهار روز در اختیار خود خواهند بود.
دررقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز که ۱۲ ورزشکار برتر شرکت داشتند «نیما و نوشاد عالمیان»، «امیرحسین هدایی» و «امین احمدیان» با کسب بیشترین امتیاز به عضویت تیم ملی درآمدند.


رقابت های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز پنجشنبه گذشته در آکادمی ملی تنیس روی میز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز و چهار روز به طول انجامید.
به گفته لطف الله نسبی اردوهای تیم ملی تا زمان آغاز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که شهریور ماه در اندونزی برگزار می شود ادامه می یابد و بازیکنان مرتب در اردوی آماده سازی خواهند بود.
وی درباره برنامه دیدارهای تدارکاتی، خاطر نشان کرد: برنامه حضور ملی پوشان در ۲ مسابقه آزاد جهانی در کشورهای جمهوری چک و بلغارستان و همچنین برگزاری اردوهای مشترک با ورزشکاران کره شمالی و کره جنوبی را به فدراسیون پیشنهاد داده ایم.
به گفته وی، حضور در مسابقات آزاد جهانی در ۲ کشور اروپایی قطعی شده است اما برگزاری اردوی مشترک هنوز قطعی نشده و در انتظار اعلام فدراسیون هستیم.
وی درباره سطح فنی مسابقات تنیس روی میز چک و بلغارستان نیز گفت: مسابقات آزاد جهانی تنیس روی میز در جمهوری چک در سطح یک (پلاتانیوم) و رقابت های تنیس روی میز بلغارستان در سطح سه (چلنج پلاس و چلنج) برگزار می شود.
مربی تیم ملی تنیس روی میز ایران درباره رقابت های انتخابی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: برنامه رقابت های انتخابی رشته تنیس روی میز دیگر همانند گذشته نیست و این موضوع شانس ما را برای حضور در المپیک بیشتر می کند.
وی ادامه داد: رقابت های انتخابی المپیک در دوره جدید در چهار مرحله اصلی انتخابی و ۲ مرحله فرعی برگزار می شو. در مرحله نخست، ۶۴ تیم مدعی حضور در بازی های المپیک با یکدیگر رقابت و هشت تیم برتر به صورت مستقیم راهی المپیک می شوند و به همین ترتیب رقابت های انتخابی اصلی و بعد ۲ مرحله فرعی برگزار خواهد شد و به همین دلیل معتقدم بخت ما را برای شرکت در بازی های المپیک، بیش از گذشته است.
مسابقات تنیس روی قهرمانی آسیا بیست و چهارم شهریورماه دراندونزی آغاز و پنج روز به طول می انجامد.
نخستین مرحله رقابت های انتخابی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز بهمن ماه برگزار و چهار ملی پوش شانس خود را برای حضوردر بازی های المپیک در این رقابت ها امتحان خواهند کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز انتخابی المپیک تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل هم المپیکی شد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور داشت.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

دیگر خبرها

  • تکلیف «گرایی»ها مشخص شد/ محمدعلی المپیک را از دست داد
  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد