Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز گفت: مکاتبات لازم را برای افزایش سهم البرز از منابع سدهای امیرکبیر و طالقان داشته ام و اکنون برای تحقق این امر باید توسط مدیرکل آب منطقه ای استان پیگیری شود.

به‌گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی صبح سه‌شنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان با تاکید بر ضرورت تسریع در تعیین تکلیف چاه‌های غیرمجاز استان، اظهار داشت: لازم است با فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی نسبت به اصلاح الگوی مصرف آب اقدام و برنامه ریزی کرد ولی در مجموع اکنون البرز تنش آبی ندارد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منابع آبی البرز بسیار غنی است از این رو باید کمبودها را طی رایزنی با وزارت نیرو از طریق افزایش سهم حق آبه استان جبران کنیم.

استاندار البرز گفت: مکاتبات لازم را برای افزایش سهم البرز از منابع سدهای امیرکبیر و طالقان داشته ام، اکنون برای تحقق این امر پیرو مذاکرات صورت گرفته باید مدیرکل آب منطقه ای استان پیگیری کند.

وی افزود: تخصیص پساب حاصل از انتقال آب سدهای استان به تهران بعنوان یک مطالبه مردمی باید در اسرع وقت اجرایی شود.

وی گفت: تعیین تکلیف چاه های غیرمجاز و هوشمندسازی چاه های مجاز از اهم امور آب منطقه ای البرز محسوب می شود. 

استاندارالبرز افزود: افزایش‌کمی و کیفی فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در حوزه آب تاثیر بسزایی در اصلاح الگوی‌مصرف و آگاهی بخشی به جامعه دارد.

وی با عنوان اینکه ضرورت دارد شبکه های فرسوده آبرسانی بازسازی شود، گفت: انجام اقدامات آبخیزداری و آبخوان داری باید به جد در دستور کار آب منطقه ای و جهاد کشاورزی البرز قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصلاح الگوی مصرف جامعه جهاد کشاورزی فرهنگ سازی وزارت نیرو قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری محله سیچان در فهرست پروژه‌های محله‌محور این منطقه قرار دارد، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این محله حدود ۴۴ میلیارد تومان است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پروژه‌های محله‌محور برای بهبود کیفیت زندگی ساکنان در یک محله شهری با کمک مردم تعریف می‌شود و بر طیف وسیعی از مسائل از جمله خدمات، امنیت عمومی، توسعه اقتصادی یا کیفیت محیطی، تمرکز می‌کند، اظهار کرد: این پروژه‌ها ابزاری ارزشمند برای بهبود کیفیت زندگی در محله‌های شهری است.

وی تقویت روابط اجتماعی و احساس تعلق به مکان، تقویت پیوندهای اجتماعی، همکاری اهالی برای رسیدن به اهداف مشترک و بهره‌وری بیشتر منابع و امکانات محدود محله که منجر به برنامه‌ریزی دقیق می‌شود را از جمله مزایای این پروژه‌ها دانست و افزود: در سال ۱۴۰۲ پروژه‌های بازگشایی گلوگاه‌های محله وحید، ارتقای بصری مادی فرح‌انگیز، ساماندهی و زیباسازی نهر عبدالله‌خان، ساماندهی فضای سبز و مبلمان شهری، در محله وحید پیش‌بینی شد که در زمان‌بندی مشخص توانستیم اجرا کنیم و با توجه به بودجه پیش‌بینی شده، اجرایی و موجب رضایتمندی مردم شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری محله سیچان در فهرست پروژه‌های محله‌محور این منطقه قرار دارد، گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این محله حدود ۴۴ میلیارد تومان است.

حسین کارگر گفت: در طبقه‌بندی و تطبیق مشکلات و خواسته‌های شناسایی شده با پیشنهادات و منابع موجود، همچنین اولویت‌بندی آن‌ها برای رفع مشکلات شناسایی شده وپروژه‌های تملک و بازگشایی گلوگاه‌های محله سیچان، ساماندهی مادی‌های سیچان و پاچنار، آرام سازی و ایمن سازی ترافیکی در سطح محله سیچان، ساماندهی و زیباسازی تکیه سیچان و دیوارنگاره و هنر شهری در سطح محله سیچان، ساماندهی و زیبا سازی نهر عبداله خان، روکش و ترمیم آسفالت معابر در سطح محله سیچان در برنامه بودجه منطقه قرار گرفت.

کد خبر 746249

دیگر خبرها

  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • البرزهم چنان عطش دارد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • اصلاح الگوی تولید در زیربخش‌های شیلات و دامپرورری ضروری است
  • اصلاح الگوی کشت تکلیف قانونی وزرات جهاد کشاورزی
  • انباشت پسماند در حاشیه رودها و شهرها زیبنده استان تهران نیست