Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@10:52:31 GMT

نظارت بیشتر بر بازار گچساران

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۹۷۰

نظارت بیشتر بر بازار گچساران

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،رضا غریب‌پور رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت: رسانه‌ها هم باعث پیشرفت و هم محرم مجموعه کاری دادگستری هستند.

رئیس دادگستری گچساران با اشاره به اختلاف برخی از روسای ادارات گفت: اختلافات اداری بایستی در بین خود آن ادارات حل و فصل شود مگر به جایی برسد که دیگر نتوان فی مابین این مسائل حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان در نحوه صحبت کردن دقت نمایند تشریح کرد: ما مسئولان با توجه به جایگاهی که در اجتماع داریم نحوه صحبت و بیان ما بایستی فرق داشته باشد چرا که مردم ما را به عنوان الگوی رفتاری و گفتاری قرار می‌دهند هرچند که مردم خود بهترین الگو برای ما هستند.

غریب‌پور به تفاوت قیمت یک جنس در بازار گچساران اشاره کرد و گفت: تفاوت قیمت کالا در بازار گچساران وجود دارد که این مورد از ایرادات است و بایستی برطرف شود.

این مسئول اضافه کرد: به عنوان مثال در ۲ قصابی کنار هم هر کدام گوشت را به یک نرخی به فروش می‌رسانند که در این زمینه اجرا قانون لازم و ضروری است.

رئیس دادگستری گچساران خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که مسئولان مربوطه و بازرسان نظارت بیشتری بر بازار گچساران داشته باشند.

غریب‌پور افزود: بازار تحت کنترل دادگستری نیست لیکن اگر دادگستری احساس کند که مدیری کم کاری می‌کند به این مقوله ورود خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

نظارت بر تفاوت قیمت کالا در بازار گچساران

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، در روز‌های آتی حجم گسترده‌ای از گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی برای تنظیم بازار در سکو‌های تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.   وی در خصوص آخرین وضعیت تأمین مرغ بازار نوروزی اعلام کرد: جوجه‌ریزی استان در سال گذشته نسبت به کل استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کرده که ۳۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه اکنون در زمینه تأمین گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، یادآور شد: ماهانه ۱۲۰ تن تولید گوشت مرغ در استان است و در شب عید مشکلی در تامین آن نداشتیم.   شاه‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر وضعیت بازار در استان یزد گفت: تمامی دستگاه‌های نظارتی مکلف هستند با تمام توان در خصوص کنترل قیمت اقلام در بازار اقدامات لازم را انجام دهند تا با کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، پایش وضعیت تأمین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا و جلوگیری از تخلفات احتمالی از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری شود.   وی در پایان گفت: اقلام اساسی تنظیم بازار شامل مرغ، گوشت، برنج، میوه شب عید، آرد و شکر به طور کامل تأمین و توزیع شهرستانی آنها نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • مشکلی در تامین کالاهای اساسی بازار گیلان تا پایان تعطیلات نداریم
  • برگزاری ۴۷ دادگاه علنی برخط در دادگستری خراسان جنوبی
  • ملاقات حدود ۸۳ هزار مراجعه‌کننده با مسئولان قضائی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای کاهش تصادقات جاده‌ای / بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • تداوم نظارت بر بازار کالا و خدمات در مهاباد