Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@22:14:01 GMT

چهارمحال و بختیاری میزبان شهدای گمنام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۲۹۸۷

چهارمحال و بختیاری میزبان شهدای گمنام می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از تشییع و خاکسپاری تعدادی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در این استان خبر داد.

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هشتم تیرماه سال جاری همزمان با شهادت امام صادق (ع) چند شهید گمنام از شهدای دفاع مقدس در ۱۱ استان کشور تشییع و خاک سپاری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اطلاعات دقیق در رابطه با مکان و تعداد شهدای استان هنوز مشخص نیست، افزود: بنا بر صحبت‌هایی که در آخرین جلسه این بنیاد برگزار شد سهم چهارمحال و بختیاری حدود سه یا چهار شهید گمنام در شهرهای فارسان، سامان و دانشکده فنی دختران شهرکرد خواهد بود که این شهدا تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

ذوالفقاری گفت: سایر اطلاعات تکمیلی پس از برنامه‌ریزی‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید گمنام منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در بیشکک آغاز شده و بدون شک ویژه‌ترین چهره تیم ایران امین میرزازاده، قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان در سال 2023 به شمار می‌رود. 

میرزازاده که جهت کسب آمادگی بیشتر  در وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روی تشک رفته، امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

تانک بختیاری در نیمه نهایی مقابل ارلان مناتبکوف از قرقیزستان قرار گرفت و در حالی که تماشاگران میزبان حریف را حمایت می‌کردند، میرزازاده بعد از گرفتن اخطار از حریف، 4 بارانداز متوالی را اجرا کرد و خیلی زود به کشتی پایان داد.

بدین ترتیب با شکست 9 بر صفر حریف قرقیز، فرنگی‌کار سنگین وزن ایران به دیدار فینال راه یافت و عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف کیم مین‌سوک از کره‌جنوبی می‌رود.

دیگر خبرها

  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • پیام تسلیت استاندار چهارمحال و بختیاری در درگذشت حاج محمد کیانی
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد