Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:37:20 GMT

توقیف ۱۶ تن برنج خارجی فاقد مجوز بهداشتی در رشت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۰۰۱

توقیف ۱۶ تن برنج خارجی فاقد مجوز بهداشتی در رشت

گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان به ایرنا حاکیست، زهرا حصاری افزود: به همت اداره نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو این دانشگاه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ١٦ تن برنج خارجی فاقد مجوز توقیف شد.

وی اظهار داشت: در راستای طرح پایش انبارهای نگهداری و پخش مواد غذایی استان، در بازدید مشترک کارشناسان نظارت بر مواد غذایی اداره نظارت بر فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خرداد ماه جاری، ۱۶ تن برنج خارجی به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی واردات از سازمان غذا و دارو، کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: پرونده واحد متخلف برای رسیدگی به مرجع قانونی ذیصلاح ارسال شده است.

آزاده متولیان مدیر واحد تحقیق و توسعه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان نیز بیان داشت: مردم با استفاده از سامانه ۱۹۰ می‌توانند اطلاعات دارویی خود را کامل کنند.

وی اظهار داشت: مردم می‌توانند از طریق شماره گیری رایگان و بدون هزینه ١٩٠، خدمات دارویی از جمله مشاوره دارویی در زمینه عوارض داروها، نحوه صحیح مصرف داروها، تداخلات دارو با دارو، غذا و دارو را توسط کارشناسان واحد دریافت کنند.

۷۲۸۶/‏۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

امتداد - معاون دادستان مرکز استان لرستان دستور داد رفع توقیف وسایل نقلیه از پارکینگ، مشروط به احراز بیمه نامه معتبر شخص ثالث باشد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طبق قانون بیمه شخص ثالث، کلیه دارندگان وسایل نقلیه زمینی مکلفند بیمه نامه شخص ثالث معتبر تهیه کنند و در صورت نداشتن بیمه نامه، توسط پلیس راهور و راه توقیف خواهند شد.

 

 

 بر اساس دستور معاون دادستان استان لرستان در اجرای مواد ۲ و ۴۲ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ ، در صورت توقیف وسایل نقلیه موتوری(خودرو و موتورسیکلت)، رفع توقیف و خروج از پارکینگ مشروط به احراز دارا بودن بیمه نامه معتبر شخص ثالث وسیله نقلیه خواهد بود.

لازم به ذکر است دستور معاون دادستان مرکز استان به نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه اعلام شده است.

این دستور متعاقب مکاتبه و پیگیری صندوق تامین خسارت های بدنی شعبه استان لرستان به دادگستری کل استان صادر شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان