Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:34:19 GMT

بازیکن داماش گیلان به پیکان تهران پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۰۴۵

بازیکن داماش گیلان به پیکان تهران پیوست

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پورصف شکن بازیکن تهاجمی فصل گذشته داماش با مسئولان باشگاه پیکان به توافق رسید و از تیم ما جدا شد.

میثم محبوب افزود: پورصف شکن که سابقه حضور در تیم هایی همچون گل گهر سیرجان، مس کرمان، پارسه، نساجی و سپیدرود رشت را دارد، در توافق با مسئولان تیم لیگ برتری پیکان تهران با این تیم قرارداد دو ساله امضاء کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بازیکن اهل شهرستان رشت که بازی های خوبی نیز در داماش گیلان انجام داد، فصل گذشته موفق شد با این تیم به فینال جام حذفی فوتبال کشور صعود کند و در لیگ دسته دوم نیز به همراه داماش به مرحله پلی آف راه یافت.

محبوب در خصوص شایعه حضور تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته اول نیز بیان کرد: هنوز هیچ چیز به طور قطعی مشخص نشده اما امیدواریم که این امر تحقق یابد تا فصل آینده تیم داماش گیلان مسابقات خود را در رقابت های لیگ دسته اول دنبال کند.

میلاد پورصف شکن که با قراردادی دو ساله به تیم پیکان تهران پیوسته، فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم، ۱۱ گل برای داماش به ثمر رساند و دو گل نیز در مسابقات جام حذفی کشور به ثمر رسانده بود و در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس نیز یکی از بازیکنان برتر داماش بود.

این بازیکن اهل شهرستان رشت هنگامی که به همراه تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت، عنوان آقای گل رقابت‌های لیگ دسته دوم را نیز کسب کرده بود.

۷۲۸۵/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر گیلان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور

به گزارش خبرکزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ تبم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد اصفهان، پس از پیروزی مقابل رقیبان در مرحله نهایی رقابت‌های دسته ۲ باشگاه‌ههای ایران، به لیگ دسته یک هندبال کشور صعود کردند.


مرحله‌نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۲ هندبال آقایان کشور از یکم تا چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شاهرود برگزار شد.

دیگر خبرها

  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • لیگ یک/ داماش گیلان یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست