Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن پور زرارعی فرماندار بوانات در این مراسم با اشاره به پیگیری‌های یکساله در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری این شهرستان گفت: انتظار می‌رود این مرکز حلقه مفقود ارتباط بین علم و صنعت در شهرستان بوانات باشد.

نصیری معاون پارک علم و فناوری استان فارس نیز تصریح کرد: مرکز نوآوری شهرستان بوانات دومین مرکز نوآوری در استان فارس بوده، که به محوریت دانشگاه پیام نور بوانات افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، مرکز نوآوری شهرستان بوانات با حضور معاون پارک علم و فناوری استان فارس، فرماندار، جمعی از رؤسای ادارات آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد، دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر ادارات این شهرستان در محل ساختمان دانشگاه پیام نور بوانات افتتاح شد.

انتهای پیام/ت

افتتاح دومین مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور بوانات

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشجویی فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شکاری ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر تعاون روستایی شهرستان هندیجان و جمعی از کشاورزان، سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: از این پس کشاورزان بخش سورین می‌توانند محصول گندم مازاد بر نیاز خود را به مرکز خرید گندمی که با همکاری مسئولان این شهرستان تأسیس و راه اندازی شده، تحویل دهند.

شکاری اظهار کرد: پیش از افتتاح مرکز خرید یادشده، کشاورزان بخش سورین، گندم مازاد خود را به مرکز خرید بخش چم خلف عیسی یا مرکز خرید آسیاب واقع در شهر امیدیه که مسافت طولانی با بخش سورین دارد تحویل می‌دادند که این امر علاوه بر زمان بر بودن نیز هزینه‌های بسیاری را برای کشاورزان داشته که با افتتاح این مرکز خرید گندم این مشکل برطرف شده است.

کد خبر 6084493

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد