Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از پایانه مسافربری "سلام " فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) اظهارداشت: باوجود همه فشارهای دشمنان و بدخواهانی که می خواهند اینگونه القا کنند که توسعه ایران متوقف شده و مردم نسبت به آینده کشور ناامید هستند، ما هر روز شاهد تحرک تازه ای در اقتصاد و حرکت بزرگ اجتماعی در کشور هستیم و این روند با شتاب ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آفتاب‎نیوز، رئیس جمهور با بیان اینکه اقدامات دشمنان برای فشار به ملت ایران و در عین حال عکس العمل نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر این فشارها افزایش یافته است، تصریح کرد: پایان این نبرد پیروزی ملت خواهد بود چرا که طرف مقابل ملت نیست و ما نیز با هیچ ملتی نمی‌جنگیم بلکه طرف مقابل ما، عده‌ای سیاستمدار کم تجربه هستند.

روحانی افزود: در این طرف نیز فقط گروهی از مسولان کشور نیستند، بلکه همه ملت ایران یکپارچه در این مبارزه حضور دارند و تحریم دشمنان به طور مستقیم علیه فرد فرد ایرانیان بویژه اقشار ضعیف و کم درآمد است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان در این مبارزه علیه ملت ایران، پیروز نخواهند شد، گفت: مصداق این سخنان نیز افتتاح طرحهای بزرگ در سراسر کشور و همچنین بهره برداری امروز ترمینال با شکوه "سلام" در فرودگاه امام خمینی (ره) است.

روحانی با اشاره به اینکه ترمینال سلام، عمدتا ظرف دو سال با تلاش متخصصین، کارگران و مدیران کشور ساخته شده است، خاطرنشان کرد: اگر در گذشته ترمینالی ظرف یک تا دو سال ساخته می شد، تعجب می کردیم که چگونه امکان‌پذیر است که ظرف این مدت ترمینالی با شکوه ساخته شود، اما الان شاهدیم که فرزندان ایران با تکیه بر اراده، امید به آینده و عشق به وطن می‌توانند چنین پروژه‌هایی را که قابل رقابت با پروژه‌های مشابه جهانی است، بسازند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه افتتاح ترمینال فرودگاهی با افتتاح های دیگر پروژه های اقتصادی متفاوت است، ادامه داد: افتتاح ترمینال یعنی حضور صنعت هوانوردی، همکاری بین مدیران فرودگاهی و نیروی انتظامی و سپاه و همچنین بهره مندی از دیگر بخش های مختلف که با کمک یکدیگر یک هواپیما به طور امن و سالم در ترمینال پهلو بگیرد و مسافران سالم به مقصد برسند.

خبر تکمیل می شود...

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیس جمهور حسن روحانی ترمینال سلام ترمینال فرودگاهی تنش ایران و آمریکا برجام تحریم جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش، این نهاد را محترم و دلیر دانست و اظهار کرد: ارتش جان مایه تمام رشادت‌هایی است که می‌توانیم در یک نیروی جان بر کف، ایثارگر و از خود گذشته ببینیم.

فخاری گفت: از ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که امام خمینی (ره) این روز را به نام ارتش نامگذاری کرده اند، تاکنون شاهد پایمردی‌های این نهاد ارزشمند هستیم و امروز رژه افتخار این عزیزان مایه مباهات، عزت، غرور ملی و سرفرازی همه ایرانیان و تجهیزات نظامی آنان لرزه‌ای بر جان دشمنان شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه حفظ استقلال کشور و دفاع از مرزها را مدیون خدمت جانانه و بی منت ارتش عزیز هستیم عنوان کرد: بدخواهان و بد اندیشان این نظام و انقلاب بدانند، ارتش مقتدر ایران اسلامی در حالی که در قله‌های بلند اقتدار ایستاده خار چشم دشمنان این ملت و مرز و بوم است.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان غیور و خانواده‌های صبورشان و مردم استان تهران بیان کرد: از خداوند متعال برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت روزافزون، اقتدار پایدار و سربلندی همیشگی و خدمت به کشور برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را مسئلت دارم.

کد خبر 6080950

دیگر خبرها

  • ۵ ارتش قدرتمند خاورمیانه بر اساس تجربه جنگی، تعداد پرسنل و تسلیحات نظامی (+عکس)
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی