Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاری گفت: نیاز است در برابر توطئه‌های استکبار جهانی که ناقض حقوق بشر است در قالب جنگ نرم اقدامات متقابلی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «نجیب‎الله تاری» امروز (سه‌شنبه 28 خرداد) در جلسه هم‎اندیشی، برنامه‌ریزی و تبیین ابعاد مختلف معنایی و موضوعی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهدای گران‌قدر هفتم تیر در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی اظهار کرد: از تلاش برخی از دستگاه‎هایی که تمام‌قد در مناسبت‌های انقلاب حضور دارند تشکر می‎کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: سپاه در بحث برنامه و سازمان صنعت، معدن و تجارت در بحث پشتیبانی و پذیرایی حضور پرشوری داشتند و از این دستگاه‎ها تشکر می‎کنیم.

 

تاری گفت: جمعیت خوبی برای مراسم ارتحال امام خمینی(رحمه الله علیه) حضور یافت و مراسم در شان معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

وی افزود: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت‎کار همواره دسیسه‎هایی را دنبال کرده و با استفاده از امپراتوری رسانه‎ای خود و دستگاه‎های تبلیغی صهیونیستی مسئله حقوق بشر را برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی برای دست کشیدن از آرمان‎های انقلاب اسلامی بهانه کرده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: نیاز است در برابر این اقدامات پلید و جنایاتی که خود ناقض حقوق بشر شناخته‌شده است سنگرهایی را ایجاد کنیم و در قالب جنگ نرم با دشمنان به مبارزه بپردازیم.

 

تاری بیان کرد: در دهه 60 نفاق‎هایی در جامعه شکل گرفت و در آن زمان ترور نافرجام در 6 تیر توسط گروهک تروریستی فرقان بود و در این ایام شهید بهشتی و 72 یار وی را به شهادت رساندند.

 

وی افزود: انجام فضای تبلیغی و درج مطالبی با هدف بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهدای گرانقدر هفت تیر در این هفته دنبال می‎شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: معرفی شهدای ترور استان گلستان و دیدار با خانواده ایثارگران، برگزاری نمایشگاه کتاب و معرفی کتاب‎ها با موضوع حقوق بشر آمریکایی، نصب آلمان‎هایی متناسب با این هفته در سطح شهر دنبال خواهیم کرد.

 

تاری افزود: بهره‎گیری مناسب از ظرفیت مساجد و هیئت‎های مذهبی و انجام هماهنگی لازم با دستگاه‎های متولی مساجد از جمله تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که در این ایام ائمه جمعه با برگزاری نشست‎ها تبیین کنند.

 

وی گفت: حضور در نماز جمعه و فضاسازی مصلی‎های استان و برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر از دیگر برنامه‎هایی است که دنبال خواهیم کرد.

 

وی یادآور شد: در نظر داریم شامگاه پنجشنبه 6 تیرماه این مراسم متمرکز در مرکز استان گلستان برگزار شود و امیدواریم با برنامه‎ریزی‎های انجام شده استقبال خوبی از این مراسم داشته باشیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت اردبیل اوقات فراغت کانون های مساجد بیرجند غنی سازی اوقات فراغت دهه کرامت در فارس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت هفته حقوق بشر آمریکایی حقوق بشر آمریکایی استکبار حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به تجاوزگری اخیر رژیم‌صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و بدان عمل کردند اظهار داشت: این حق جمهوری اسلامی ایران است که هر کس بخواهد به حدود و حقوق کشورمان کج نگاه کرده و تجاوز کند براساس دستورات شرعی و قانونی و حتی پروتکل‌های بین‌المللی از حقوق خود دفاع کند.

وی تصریح کرد: تجاوز رژیم صهیونیستی نسبت به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که بسان خاک این کشور است و همچنین حرکت تجاوزگرانه اسرائیل که سبب شهادت تعدادی از سرداران و سپاهیان کشورمان شد، باید پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کرد.

امام جمعه چالدران بیان کرد: عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ دادن و زدن سیلی محکم بر صهیونیستها در مقابل این تجاوزگری، حرکت موشکی و پهپادی بود که موجب خرسندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی شد و باید از آنها تقدیر شود.

وی با اشاره به اینکه با این دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران هیمنه و ابهت پوشالی و مصنوعی رژیم صهیونیستی در بین اذهان عمومی و بین‌المللی شکست افزود: این نیز مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست‌ها در تمام دنیا به ویژه فلسطین اشغالی شد که آنها به صورت غاصبانه در این سرزمین حضور پیدا کرده و حقوق مردم مظلوم فلسطین را از چند دهه گذشته مورد تعرض قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد
  • وعده صادق حضور مقتدرانه سپاه در صحنه دفاع از انقلاب است
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • اگر اسرائیل تصمیم اشتباه دیگری بگیرد، نامی از او باقی نخواهد ماند
  • محکومیت اقدام آمریکا در مخالفت با عضویت فلسطین در سازمان ملل