Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در یادداشت دکتر مصری‌نژاد آمده است:

روزنامه آفتاب یزد در شماره ۵۴۷۱ مورخ ۱۳ خرداد خود مقاله‌ای درج نموده با عنوان آسیاب همچنان به نوبت  و در ذیل تیتر اصلی این عبارت نوشته شده "از شهید بهشتی و هاشمی رفسنجانی تا....... ناطق نوری و نجفی" در ابتدا این تیتر چنان عجیب و بدون مبنا بود که لازم دانستم متن را با دقت بخوانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن به ذکر چند خاطره از محسن رفیق دوست و مرحوم هاشمی رفسنجانی پرداخته است و چنان تداعی می‌کند که مساله نجفی نیز مانند موارد مطرح شده در متن، حداقل از دید گوینده خاطره، تهمت‌هایی نارواست.

اینجا مساله بیان آنچه در خاطرات آمده و تحلیل آن نیست، آنچه مایه تعجب است اینکه قتل میترا استاد توسط نجفی که ضارب صراحتا به آن اعتراف نموده در حد تهمت ارزیابی شده، گویی حق به جانب قاتل است و مقتول مقصر و افکار عمومی عامل ترویج این تهمت است.

نکته عجیب‌تر قرار دادن فقیهی عادل، مجاهد و شهیدی مظلوم که سابقه دیانت و انقلابی‌گری وی بر هیچکس پوشیده نیست همردیف فردی که گرچه سابقه اجرایی در جمهوری اسلامی دارد اما مرتکب گناه کبیره قتل نفس شده است. گویا مظلومیت شهید دکتر بهشتی قرار است تا قیام قیامت رخ بنماید و همواره مردم را آگاه کند و یادآوری نماید که به قول امام خمینی (ره)  "بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مرد و خار چشم دشمنان انقلاب بود" . طرح این موضوع بدین شکل چه چیز  می‌تواند باشد جز ادامه پروژه جابجایی جلاد و شهید که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جریان انتخابات ۹۶ به آن تاکید نمودند.

نگارنده مقاله آگاهانه یا ناآگاهانه عمل آقای نجفی را چنان مظلومانه جلوه می‌دهد که گویی همسر مقتول وی گناهکار و مجرم بوده و ضارب، مظلومانه و از سر اجبار به این عمل دست زده است.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که اتفاق غم انگیزی افتاده است که در جریان آن فردی کشته شده است و چه بخواهیم چه نخواهیم فردی در زمره قاتلان قرار گرفته است و هیچیک عامل و باعث خوشحالی و شادی کسی حتی با نگاه سیاسی نشده است و سوء استفاده سیاسی و مظلوم‌نمایی و اتهام به برخی ارگان‌های نظام کار ناپسندی است و باید از آن دوری جست.

از خداوند متعال برای همگان عاقبت بخیری را آرزومند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی به منظور تربیت، آموزش و ارتقای توانمندی کارکنان حائز شرایط سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور و نیروهای مسلح جهت احراز مشاغل حکمرانی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (سنجش علمی و ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و مدیریتی) در چهار رشته؛ حکمرانی اجتماعی، حکمرانی فرهنگی، حکمرانی اقتصادی و حکمرانی تربیتی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ به شیوه آموزشی - پژوهشی دانشجو می پذیرد.

مهلت ثبت نام: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه به نشانی زیر مراجعه نمایید.
governanceschool.ir

کد خبر 845251 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران دانشگاه - دانشجو

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • ادامه فریاد‌های حمایت از مردم مظلوم غزه
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول