Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن اعلام اتمام عملیات ارزیابی مکانیزه وضعیت روکش آسفالت تمام خطوط اتوبوس تندرو(بی آر تی) به طول 396 کیلومتر، از پیشرفت 100 درصدی این طرح در سطح معابر بزرگراهی شهر تهران خبر داد و گفت: بیش از 3700 کیلومتر از معابر بزرگراهی شهر تهران(در قالب عرض 3 متری سامانه ارزیابی مکانیزه) شناسایی و برداشت شده است و به این ترتیب اجرای عملیات بهسازی بزرگراه ها و خطوط بی آر تی در سال جاری، منطبق بر نوع و میزان آسیب های وارده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آنکه خروجی سیستم پایش مکانیزه معابر بزرگراهی، راهکارهایی را به صورت عدم نیاز به اقدامات اجرایی، درزگیری، لکه گیری سطحی، لکه گیری عمقی و تراش و روکش برای هریک از مقاطع بزرگراهی پیشنهاد خواهد کرد، یادآور شد: افزایش دقت تشخیص عوارض سطح معابر در این روش و انطباق اقدامات ترمیمی با نوع و میزان آسیب های وارده، نوید بخش صرفه جویی 60 درصدی در هزینه های عملیات نگهداشت معابر بزرگراهی و مسیرهای اتوبوس تندرو است.

مهندس صبوری با یادآوری این نکته که 10 درصد کل تماس های ثبت شده در سامانه های نظارت همگانی شهرداری تهران و 55 درصد پیام های مرتبط با حوزه فنی و عمرانی مربوط به مرمت روکش آسفالت معابر بزرگراهی و غیر بزرگراهی است، بهره مندی از معابر مناسب را یکی از خواسته های اصلی شهروندان از مدیریت شهری دانست و ابراز امیدواری کرد استمرار اقدامات جاری در حوزه نگهداشت معابر، سبب افزایش سطح رضایتمندی عمومی در آینده نزدیک شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه شهر تهران شهرداری تهران صرفه جویی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن