Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@22:21:36 GMT

شعار علیه عرب مقابل ساختمان پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۳۴۸

شعار علیه عرب مقابل ساختمان پرسپولیس

تعدادی از هواداران خشمگین پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، تعدادی از هواداران پرسپولیس صبح امروز مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند و علیه مدیران این باشگاه شعار سر دادند.

هواداران خشمگین پرسپولیس معتقدند ضعیف مدیریت باعث شده برانکو ایوانکوویچ از این باشگاه جدا شود.

تعدادی از هواداران هم علیه محسن خلیلی شعار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذشت دقایقی با دخالت پیروزی انتظامی، افرادی که تجمع کرده بودند، متفرق شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالکریم حسن که تا قبل از پرسپولیس در تیم های السد و تیم کویتی‌اش هیچ گاه با هواداران متعددی در ورزشگاه ها روبرو نبوده است.از این جهت او در بازی های پرسپولیس چه در تهران و شهرستان وقتی این تعداد هوادار را در ورزشگاه می بیند بشدت ذوق می کند و البته نمی تواند این مساله را پنهان کند.

به نقل از ورزش سه عبدالکریم که اخیرا ویدئویی از تشویق یک نفره و همراهش اش با هواداران بعد از بازی با ملوان را در صفحه خود منتشر کرده و مشخصا از این همراهی لذت می برد در ورزشگاه آزادی و ورزشگاه های دیگری که پرسپولیس در شهرستان ها به میدان رفته با تشویق خاص هواداران این تیم مواجه شده اما احتمالا آبادان جایی است که خبری از تشویق او و تیمش نخواهد بود.

پرسپولیس در برخی شهرستان ها مثل انزلی، تبریز و آبادان هوادار چندانی ندارد یا اگر هم باشند تعدادشان آنقدر نیست که در ورزشگاه صدایشان به جایی برسد .از این جهت با اینکه هواداران عرب زبان خوزستانی پرسپولیس می توانستند در ورزشگاه تختی آبادان با عبدالکریم ارتباط جذابی برقرار کنند اما بعید است خبری از تشویق او در بازی پنجشنبه باشد .

عبدالکریم در بازی با ملوان روز خوبی نداشت و در فاز دفاع ضعیف عمل کرد .گفته می شود روزه داری در ماه رمضان باعث تضعیف قوای جسانی او شده اما انتظار می رود کم کم شرایط او در بازی های آینده بهتر شود و اوسمار مدافع چپ سرحال تری در زمین در اختیار داشته باشد وگرنه علی نعمتی می تواند جای او را در ترکیب بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895644

دیگر خبرها

  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • وال استریت ژورنال: اوکراین از کمک غرب به اسرائیل خشمگین است
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • تجمع ضد صهیونیستی در خاتم
  • مردم آمل در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونسیتی تجمع کردند
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)