Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن جراحان پلاستیک ایران اعلام کرد: امروز افراد زیادی که غیرحرفه ای و غیرمجاز هستند در اعمال زیبایی همچون تزریق بوتاکس دخالت می کنند و این مسئله سلامت مردم را به خطر می اندازند.

به گزارش ایلنا، علی بیژنی درباره جراحی‌های زیبایی گفت: جراحی پلاستیک طیف گسترده ای دارد که باید قبل از هر اقدامی در مورد جراح شناخت کافی داشته باشیم و فقط به گفته های یک جراح اکتفا نکنیم چون اگر هر عملی به درستی انجام نشود شاهد عوارض روحی و جسمی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیژنی با اشاره به اینکه افراد جامعه گرایش به زیبا و متناسب شدن پیدا کرده اند اما انتخاب صحیح بیمار مهم است، گفت: اگر جراح  با بیماری که به او مراجعه می کند برخورد صادقانه داشته باشد در ۷۰ درصد موارد اگر جراحی زیبایی ضرورتی برای بیمار نداشته باشد، این امر را می پذیرد که چهره صورتش طبیعی و ممکن است با جراحی بر روی صورتش چهره ای دفورمه برایش ایجاد و زیبایی طبیعی چهره اش از بین برود، اما برخی هم نمی پذیرند و برای جراحی زیبایی پافشاری می‌کنند که اگر پزشک اولیه ای که با او صادقانه برخورد کرده عمل زیبایی وی را قبول نکند به پزشک دیگری مراجعه می کنند.

وی افزود: جراحی پلاستیک در کشور در حال گسترش است اما آمار دقیقی از این جراحی ها به طور سالانه در کشور در دسترس نیست.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک ایران با بیان اینکه تبلیغات جراحی ها پلاستیک و تزریق بوتاکس و ژل غیرعلمی است، بیان داشت: این تبلیغات بلای سلامت مردم شده است و مردم نباید به پیامک های تبلیغاتی جراحی های پلاستیک اطمینان داشته باشند. چون نظارت بر تبلیغات به اندازه لازم نیست و من افرادی را می شناسم که پزشک نیستند اما اعمال زیبایی را انجام می دهند.

وی درباره گردشگری سلامت جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: افرادی که از خارج از کشور برای اعمال زیبایی از طریق شرکت‌های کارگزاری به ایران می‌آیند. این موضوع هم در جراحی پلاستیک و هم دیگر حوزه‌های سلامت مشاهده می‌شود.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک ایران با بیان اینکه شاید یکی از دلایل جذب گردشگران به ایران برای انجام اعمال زیبایی، هزینه کم آن باشد، بیان داشت: چون هزینه‌های ویزیت و جراحی پلاستیک در ایران غیر قابل مقایسه با دیگر کشورهای دنیا است و در عین حال یکی از دلایل اصلی جذب گردشگران سلامت، اعتقاد و اعتماد به نتیجه کار متخصصان جراحی پلاستیک ایران است. ایران از نظر علمی بسیار پیشرفته است.

بیژنی با بیان اینکه جراحی بینی جزو پرطرفدارترین و شایع‌ترین اعمال زیبایی است، گفت: عمل زیبایی پلک، شکم، کشیدن صورت نیز دیگر اعمال زیبایی هستند که در کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران جامعه جراحی بینی جراحی پلاستیک زیبایی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تعداد گردشگران خارجی در ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵۰٫۸ درصد افزایش داشت که ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار نفر ورودی گردشگر خارجی داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: سی‌ام فروردین، روز محوطه‌ها و بناهای تاریخی است و این روز را به همه خانواده میراث فرهنگی تبریک می‌گویم.

وی افزود: اخیراً جلسه کارشناسی خیلی خوبی در این خصوص در حوزه میراث فرهنگی برگزار شد، از هنرمندان و فعالان و نخبگان این حوزه تقدیر به عمل آمد.

ضرغامی اظهار کرد: ایکوموس، روز بین المللی محوطه‌ها و بناهای تاریخی است و اخبار کذبی که منتشر شده که ایران از ایکوموس و ایکو خارج شده است، تکذیب می‌شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: در دولت مردمی فعالیت‌های بین المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از گذشته ادامه دارد و این دو حوزه ماهیت غیردولتی دارند و از سال‌ها قبل پرداخت حق عضویت آنها هم توسط افراد حقیقی صورت می‌گیرد و این موضوع هیچ ربطی به ادامه عدم همکاری ما با این دو مجموعه ندارد و به مراتب فعال‌تر از گذشته با این دو مجموعه رابطه ما ادامه دارد.

ضرغامی با انتقاد از اخبار کذب برخی رسانه‌ها در خصوص آمار گردشگر خارجی، گفت: برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که تعداد گردشگران خارجی در سال ۱۴۰۳ کاهش یافته است در حالی که اصلاً ۱۴۰۳ عملاً شروع نشده است و تعداد گردشگران خارجی در ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۵۰٫۸ درصد افزایش داشت که ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار نفر ورودی گردشگر خارجی داشتیم که در سال ۱۴۰۱، ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار گردشگر بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که یک میلیون و هشتصد هزار گردشگر از کشور آذربایجان به دلیل مشکلاتی در سال گذشته نتوانستند وارد کشورمان شوند که اگر اینگونه نمی‌شد، ما رکورد قبل از کرونا را می‌شکستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت
  • ناهم‌خوانی آمارهای گردشگری سلامت/ امارات و ترکیه رقبایی که همچنان می‌تازند
  • شعار هفته زمین پاک مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک نجات زمین