Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@15:03:45 GMT

شعار هواداران معترض پرسپولیس جلوی درب باشگاه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۴۴۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

کد خبر 4644030 پیمان نعیمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس ایرج عرب برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی زیبای پرسپولیس حال هواداران را خوب کرده/دلال‌ها خطرناک هستند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با هدایت اوسمار ویه را عملکردی درخشان داشته است. این تیم در ۹ مسابقه خود هفت پیروزی، یک تساوی و تنها یک شکست داشته است که میانگین ۲.۴۴ امتیاز را برای این تیم در دور برگشت رقم زده است.

بازی چشم‌نواز سرخپوشان در هفته‌های اخیر باعث داغ شدن هرچه بیشتر تنور رقابت این تیم با استقلال در بالای جدول برای قهرمانی شده است تا سرخ‌ها بیشتر از هر زمان دیگری امیدوار به تکرار کسب جام قهرمانی در فصل جاری شوند.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برد پرگل این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس به حقش رسید. این تیم بازی چشم نوازی را برای انتقال توپ انجام داد که نشان از تأثیر هافبک‌هایش در این زمینه دارد.

مربی پیشین پرسپولیس ضمن تاکید روی بازی کم اشتباه بازیکنان افزود: آنها شناخت کامل نسبت به همدیگر پیدا کرده‌اند. دور از تنش بازی می‌کنند و اتفاقا همین موضوع هم باعث آرامش بیشتر هوادارانش شده است. حرکت شناور پرسپولیس در انتقال توپ روی زمین و همچنین ارسال‌های کم نقص به پشت مدافعان حریف نشان می‌دهد تمرکز انها کاملا روی فوتبال است.

ابراهیمی با صحبت‌های به وجود آمده درباره عدم تمدید قرارداد قدیمی‌های پرسپولیس تصریح کرد: نظم مالی در فوتبال خیلی تغییر کرده است. من از وضعیت بازیکنان و مربیان آگاهی ندارم اما قطعا حقوق خود را بابت قراردادهایشان می‌خواهند که طبیعی است. باید راهکارهای باشگاه‌داری تغییر کند در غیر این صورت سال‌های سال شاهد همین چرخه مدیریتی در فوتبال خواهیم بود.

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: شاید نمایش یکسری دلال باعث ایجاد چنین فضایی علیه ارکان باشگاه شده است. من فکر می‌کنم زمان کافی وجود دارد تا قراردادها تمدید شود و هر بازیکنی در خانه خودش بماند. بازیکنان تیم باید مراقب حاشیه سازها باشند و ذهن خودشان را به افکار آنها نپیچند.

کد خبر 6082623

دیگر خبرها

  • مهدوی: خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اتفاقی بسیار مثبت است
  • هواداران تراکتور خواستار اخراج کادر مدیریت این تیم شدند
  • بازی زیبای پرسپولیس حال هواداران را خوب کرده/دلال‌ها خطرناک هستند
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • دلیل شادی نکردن کنعانی مشخص شد
  • جایگاه پرسپولیس در آبادان فعلا خالی است
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!