Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در همایش مشارکت‌های مردمی در حوزه اعتیاد که صبح امروز با حضور سردار اسکندر مومنی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، حمیدرضا گودرزی معاون انتظامی امنیتی استاندار تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و جمعی از فرماندهان و مسئولان کشوری برگزار می شد، گفت: روزی که تصمیم ما برای پاکسازی این محله نهایی شد جلسه برگزار کردیم و در آن جلسه به دوستان گفتم اولین کاری که باید انجام دهیم بررسی چرایی عدم موفقیت در رابطه با پاکسازی این منطقه از سال‌های گذشته است، چرا که این مسئله باعث گلایه مقام معظم رهبری نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی روش اقدامات را بررسی کردیم دیدیم همه فرماندهان قبل از من و دستگاه‌های دیگر اقداماتی را در خصوص این منطقه انجام داده اند اما این منطقه همچنان به یک غده چرکین در پایتخت تبدیل شده و همینطور باقی مانده بود و حتی برای مردم شریف این منطقه نیز فضای آلوده را ایجاد کرده بود، لذا اولین اقدام ما بررسی برآورد اطلاعاتی و علل و عوامل عدم موفقیت عملیات های قبلی در منطقه بوده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه اعلام کردیم باید کوچه به کوچه و منطقه به منطقه معتادان و خرده فروشان و عوامل اصلی توزیع مواد مخدر در این منطقه شناسایی شوند گفت: امروز اعلام می‌کنیم در ۲۶ کیلومتر مربع از منطقه که سال‌های سال آلوده بوده به جز تعداد اندکی به طور کامل پاکسازی شده و در منطقه بیش از ۳۰۰ هزار نفر زندگی می‌کنند. 

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ مسجد در این منطقه فعال شده است گفت: ۴ پارک آلوده که همواره معتادان در آنجا حضور داشته و امکان تردد وجود نداشت امروز به تفریح و تفرج گاه خانواده ها تبدیل شده و با تلاش همکاران ۵ کتابخانه به صورت فعال در منطقه می کنند همچنین مکان های باستانی که تقریبا تعطیل شده بودند فعال شده و ۱۶ خیابان اصلی که محل تجاری کسبه و مردم بود به طور کامل پاکسازی شده اند.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطر نشان کرد:در این طرح‌ها و عملیاتها بالغ بر ۲۳ هزار نفر از معتادان و خرده فروشان به دستگیری و جمع آوری شده‌اند.

وی افزود: در ادامه این طرح نیز پس از ۴۸ ساعت گذشته عملیات پاکسازی دره فرحزاد را آغاز کردیم همچنین در دو منطقه دیگر کارهای اطلاعاتی انجام شده و از همین جا اعلام می‌کنم سال ۹۸ سال پاکسازی پایتخت از وجود معتادان متجاهر است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باستانی خانواده مسجد مقام معظم رهبری سردار اسکندر مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت

محمدباقر دانش، معاون خدمات شهری شهرداری رشت از آغاز لایروبی ۳ مسیر از رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در مناطق مختلف این شهر خبر داد.

او گفت: با آغاز لایروبی مسیر‌های ۲ رودخانه گوهررود و زرجوب در شهر رشت، لایروبی مسیر این رودخانه‌ها در منطقه یک خیابان شهدای گمنام تا سیاه اسطلخ، منطقه ۳ خیابان تختی تا پل بوسار و منطقه ۴ سیاه اسطلخ تا چمارسرا در دست انجام است.

معاون شهرداری رشت هدف از اجرای عملیات لایروبی این رودخانه‌ها را برطرف سازی بوی نامطبوع و شیوع آلودگی‌های احتمالی در فصل گرما اعلام کرد.

به گفته دانش، بر اساس برنامه ریزی لایروبی رودخانه‌های شهر رشت تا ۲ ماه آینده و قبل از شروع فصل تابستان به پایان خواهد رسید.

او افزود: همه فاضلاب‌های خانگی شهر رشت به رودخانه‌های زرجوب و گوهررود سرازیر می‌شود.

رودخانه زرجوب و گوهررود که از رشته کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرند، از شهرستان شفت وارد گیلان شده و در مسیر خود به ترتیب از مناطق هندخاله و پیربازار رشت به سمت مرداب انزلی روانه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • زمان تغییر آغاز شده است / تحلیل «المیادین» از وضعیت ایران در منطقه پس از عملیات «وعده صادق»