Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@01:07:49 GMT

چهارمحال و بختیاری، میزبان شهدای گمنام

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۷۹۳

چهارمحال و بختیاری، میزبان شهدای گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از تشییع و خاکسپاری تعدادی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در این استان خبر داد.

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری اظهار کرد: هشتم تیرماه سال جاری همزمان با شهادت امام صادق (ع) چند شهید گمنام از شهدای دفاع مقدس در ۱۱ استان کشور تشییع و خاک سپاری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اطلاعات دقیق در رابطه با مکان و تعداد شهدای استان هنوز مشخص نیست، افزود: بنا بر صحبت‌هایی که در آخرین جلسه این بنیاد برگزار شد سهم چهارمحال و بختیاری حدود سه یا چهار شهید گمنام در شهرهای فارسان، سامان و دانشکده فنی دختران شهرکرد خواهد بود که این شهدا تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

ذوالفقاری گفت: سایر اطلاعات تکمیلی پس از برنامه‌ریزی‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر امیرنیا ظهر چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی بیان داشت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می‌توانیم آنها را مرور کنیم.

امیر نیا تصریح کرد: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس مؤثر کاملاً مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی نیز ایفا کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ایثارگری جوانان و مدیون خون شهدا بوده و شهدای رسانه، این ایثار و از خود گذشتگی‌ها را ثبت کردند و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6081090

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد