Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@11:02:47 GMT

راهبان هندی موبایل به دست سوژه کاربران شدند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۷۹۹

راهبان هندی موبایل به دست سوژه کاربران شدند +عکس

انتشار تصاویری از راهبان هندی که مشغول دعا کردن هستند، اما موبایل در دست دارند در شبکه‌های مجازی سوژه کاربران شده است. ماجرا از این قرار است که این روز‌ها ساکنان هند از گرمای زیاد رنج می‌برند بنابراین برای مقابله با این گرما در یکی از معابد خود مراسم عبادت «puja» را برگزار کردند. در این مراسم راهبان از خدایان خود می‌خواهند که در نعمت را به روی آن‌ها باز کند و برای خنک شدن زمین، بارش باران‌های طولانی مدت را هدیه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تصاویری که از این مراسم گرفته شد، کاربران را شگفت زده کرد. در این تصاویر دو راهب در حالی که در دیگ‌های آب نشسته اند، گوشی‌های موبایل خود را در دست گرفته‌اند.



کاربران با دیدن این تصاویر آن‌ها را سوژه قرار دادند و واکنش دادند. عده‌ای از کاربران نوشتند: "آقایان، چون در آب هستند خنک شدند و فراموش کردند که برای باراش باران دعا کنند. " عده‌ای هم پست گذاشتند: "آن‌ها مشغول چک کردن وضعیت آب و هوا هستند تا ببینند آیا دعایشان برآورده شده است. "

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرگرمی هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ سوسک ۴ سانتی‌متری که در ریه یک هندی زندگی می‌کرد

زی‌سان: پزشکان در هند، سوسکی چهار سانتی‌متری را از داخل ریه یک بیمار که به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان مراجعه کرده بود، خارج کردند. این بیمار ۵۵ساله به بیمارستان ایالت کرالا مراجعه و اعلام کرد شرایط مناسبی ندارد. مشکلات تنفسی این فرد باعث شد پزشکان برونکوسکوپی را برایش تجویز کنند تا بدین ترتیب یک سوسک چهار سانتی‌متری در ریه او مشاهده شود.

به گفته پزشکان، ظاهراً سوسک از طریق لوله‌ای که قبلاً در گلوی این مرد برای رساندن اکسیژن ایجاد شده بود، وارد شش او شده است. به نوشته رسانه‌ها، سوسک بعد از تلاشی چندساعته از ریه بیمار خارج شد.

منبع: اعتماد آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • جینسینگ هندی یا آشواگاندا چیست و چه خواصی برای بدن دارد ؟
  • ماجرای خال قرمز هندی‌ها از زبان بانوی مسلمان هندوستانی + فیلم
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • چاقی یهویی سلنا گومز سوژه شد
  • شعرخوانی یک هندی به زبان فارسی در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • باورنکردنی؛ سوسک ۴ سانتی‌متری که در ریه یک هندی زندگی می‌کرد
  • سوسک 4 سانتی‌ متری که در ریه یک هندی زندگی می‌کرد!
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!
  • چطور با گوشی، حرفه‌ای فیلم بگیریم؟
  • نوشته روی شیشه یک مغازه قنادی ایرانی در تورنتو سوژه کاربران شد + عکس