Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@20:43:52 GMT

جايگاه هاي برتر بانک ملي ايران در گزارش شاپرک

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۳۸۸۴

جايگاه هاي برتر بانک ملي ايران در گزارش شاپرک

خبرگزاري آريا - گزارش ارديبهشت ماه سال جاري شبکه الکترونيکي پرداخت کارت (شاپرک) نشان مي دهد که در اين ماه بيشترين کارت برداشت تراکنش دار، بيشترين کارت هديه و بيشترين بن کارت تراکنش دار متعلق به بانک ملي ايران بوده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، در مقايسه اي آماري بين تعداد و مبلغ تراکنش هاي صادرکنندگي و پذيرندگي به تفکيک هر بانک، بانک ملي ايران در جايگاه دوم سهم از تعداد و مبلغ تراکنش هاي صادرشده و پذيرش شده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در راستاي بررسي سهم هر بانک از کل تعداد تراکنش ها براي رسيدن به ديد کاملي از عملکرد هر يک از بانک ها در هر دو نقش صادرکنندگي و پذيرندگي در نظام پرداخت الکترونيکي کشور مجموع تعداد تراکنش هاي صادره هر بانک با تعداد تراکنش هاي پذيرش شده همان بانک نيز محاسبه شده است.
اين شاخص نشان مي دهد بانک ملي ايران در رتبه دوم بيشترين سهم تعدادي از کل تراکنش هاي شاپرکي در شبکه پرداخت را از آن خود کرده است.
در بررسي گردش مالي شاپرکي که مجموع مبالغ صادرکنندگي و پذيرندگي هر بانک است نيز بانک ملي ايران جايگاه دوم خود را حفظ کرده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی واقع در خیابان اسکندری جنوبی گفت:در بین ۱۰ کلان شهر دنیا، بالاترین میزان ایستگاه‌ها را داریم، زیرا ناایمنی‌های بسیاری در شهر وجود دارد و ما مجبور به ایجاد ایستگاه جدید هستیم.

قدرت اله محمدی افزود: اگر همه مردم و ارگان‌ها به اهمیت ایمنی پی ببرند و مسائل ایمنی را در محل کار و زندگی خود رعایت کنند ما کمتر به ساخت ایستگاه جدید روی می‌آوریم، اما برای اینکه یک ثانیه زودتر به حادثه برسیم مجبور به ایجاد ایستگاه جدید هستیم تا جان و مال مردم را حفظ کنیم.

آقای محمدی بااشاره به اینکه سازمان آتش نشانی بیشتر از ۳۰ نوع خدمت رایگان به مردم ارائه می‌دهد گفت: کار سازمان به اطفای حریق محدود نمی‌شود و امیدوارم نیرو‌های آتش نشان ۲۴ ساعت در شیفت خود را بخوابند و هیچ حادثه‌ای در شهر رخ ندهد که نیاز به حضور ما باشد.

شهردار منطقه ۱۱ شهرداری تهران هم در این مراسم گفت: از اهداف مهم مدیریت شهری برنامه ریزی برای ارتقای ایمنی شهر است.

سید محمد موسوی با اشاره به اینکه بیشترین ساختمان‌های ناایمن را در منطقه ۱۱ تهران داریم افزود:ساختمان‌هایی که در طول سال دو دهه گذشته در حاشیه اتوبان نواب ساخته شده اند، به علت نداشتن پایان کار آتش نشانی نتوانستند سند دریافت کنند و برای حل این مشکل و ارتقای سطح ایمنی منطقه به این نتیجه رسیدیم که یک ایستگاه آتش نشانی مدرن در منطقه احداث شود.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات
  • اطلاعیه مهم بانک مرکزی/ سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • سقف تراکنش خرید روزانه ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران
  • درخشش محصولات بانک پارسیان در جشنواره نوآوری برتر ایرانی