Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی از کشف بیش از یک میلیارد ریال ارز قاچاق توسط ماموران هنگ مرزی ماکو خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ فردین پیری در جمع خبرنگاران افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرزبانان مستقر در پست کنترل گمرک مرزی بازرگان (هنگ ماکو ) در کنترل ورود و خروج مسافران توانستند مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ماموران مرزی حین کنترل مسافران 37 هزار و 200 دلار و یک هزار و 800 لیر قاچاق را کشف  شد.

سرهنگ پیری با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو در این رابطه تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی ارزهای کشف شده یک میلیارد و 576 میلیون و 800 هزار ریال برآورد شده است.

سرپرست فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه دراین رابطه 4 نفر قاچاقچی دستگیر شده یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارز خودرو قاچاق گمرک مبارزه با قاچاق کالا و ارز قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی