Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@11:15:24 GMT

عذرخواهی حناچی از شهروندان تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۴۰۰۹

عذرخواهی حناچی از شهروندان تهرانی

پیروز حناچی در مراسم رونمایی از اتوبوس و مینی‌بوس‌های جدید پایتخت اظهار داشت: براساس بررسی‌هایی که در گذشته انجام گرفته آلودگی هوا و ترافیک یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم پایتخت بوده است. البته اگر نظرسنجی صورت گیرد مسائل اقتصادی در اولویت است، ولی هنوز معضل ترافیک و آ‌لودگی در میان مشکلات شهروندان تهرانی حذف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برایند تصمیمات در شهرداری باید به صورتی باشد که توسعه حمل و نقل عمومی را در پایتخت شاهد باشیم و میزان استفاده از خودرو‌های شخصی اندک شود.

حناچی با اشاره به اینکه دو خط مترو در این دوره از شهرداری به بهره‌برداری رسیده است گفت: توجه زیادی به توسعه حمل و نقل عمومی داریم که رسمیت بخشیدن به مسیر دوچرخه گام‌هایی در این زمینه بشمار می‌رود.

شهردار تهران اضافه کرد: مطالعات نشان داده که ۸۰ درصد آلودگی در تهران مربوط به خودرو‌هایی با سوخت فسیلی است و ۴۰ درصد از آلودگی‌ها نیز با خودرو‌های شخصی ایجاد می‌شود بنابراین باید اقداماتی انجام دهیم که استفاده از خودرو‌های تک سرنشین به رفتاری ضدارزش تبدیل شود.

وی بیان داشت: البته تحقق این مساله نه از روی اجبار بلکه باید با مجاب کردن مردم صورت گیرد که ساخت تیزر‌های تبلیغاتی بین برنامه‌های پرمخاطب از جمله این راهکار‌ها محسوب می‌شود.

حناچی گفت: از مردم تهران به دلیل اینکه سرویس حمل و نقل متناسب با حجم درخواست‌ها نیست عذرخواهی می‌کنم و اعتراض شهروندان به ویژه در نقاطی مانند چهارراه ولیعصر که حجم تراکم تردد بالا است و میزان اتوبوس‌ها اندک، وارد است.

شهردار تهران گفت: دولت علی‌رغم شرایط اقتصادی همکاری لازم را جهت توسعه حمل و نقل عمومی داشته و در صورتی که بانک‌ها و بخش خصوصی نیز ورود یابند می‌توانیم خلا‌ها را پرکنیم.

وی به رونمایی از مینی‌بوس و اتوبوس‌های جدید اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ۵۰۰ مینی‌بوس تولید داخل داشته‌ایم که ۱۱۷ مورد آن امروز رونمایی شده و باید اقدامات انجام شود که در شرایط سخت اقتصادی گام‌های موثری را در توسعه حمل و نقل عمومی برداریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حناچی شهرداری تهران آلودگی هوای تهران ترافیک شهروندان تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از جذب حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمد هدایی‌پور در این باره گفت: پارسال حدود ۹۵ هزار اشتراک تازه در نقاط شهری و روستایی استان تهران جذب شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۸۷ هزار اشتراک شهری و بیش از ۸ هزار اشتراک روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه اکنون در این استان گازرسانی به ۴۹ شهر با موفقیت تکمیل شده و در حال بهره‌برداری است، افزود: همچنین ۶ نیروگاه، ۱۸۴۷۳ واحد صنعتی جزء و عمده و ۵۳۱ روستا  از گاز استفاده می‌کنند و پروژه گازرسانی در ۶ روستا نیز در حال اجراست.

به گفته هدایی‌پور ضریب پوشش گازرسانی شهری در استان تهران ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹.۵ درصد است.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به تارنمای شرکت گاز استان تهران به آدرس  www.tehrangasco.ir از نحوه مراحل اشتراک‌پذیری تا نصب کنتور، همچنین هزینه‌های لازم مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پایان یادآور شد: با همکاری نیروهای متعهد و پرتلاش این شرکت امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌ها را انجام دهیم و سطح رضایتمندی مشترکان گاز طبیعی را بالا ببریم.

دیگر خبرها

  • پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد؛ چرا آب ذخیره کنیم؟
  • واقعیت پیامک ذخیره سازی آب که تهرانی ها را نگران کرد چه بود؟
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • واقعیت پیامکی که تهرانی‌ها را نگران کرد چه بود؟
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر