Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فرشید جهان بین اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب اعتبارات قرض الحسنه شامل بانک ها، صندوق قرض الحسنه امداد و توسعه روستایی است که در سال جاری به کمیته امداد استان تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای ایجاد ۶ هزار فرصت شغلی به امداد اختصاص یافته است، افزود: بخش قابل توجهی از این اعتبارات برای ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها در نظر گرفته شده و محوریت اصلی هزینه کرد آن، ایجاد و یا احیای طرح‌های اقتصادی در مناطق محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان یادآور شد: همچنین در راستای تقویت بنیه طرح‌های اشتغال، با همکاری سازمان‌های آموزش نهاد، آموزش‌های ویژه‌ای شامل بازآموزی علوم کسب و کار و آموزش‌های فنی و مهارتی برای مجریان طرح‌ها در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا پیش بینی می‌شود برای آموزش سه هزار و ۶۵۰ نفر بیش از ۱۱ میلیارد ریال هزینه شود ضمن اینکه در زمینه بکار گیری افراد متخصص و دارای مهارت در موسسات، شرکت‌ها و کارگاه‌ها به صورت ویژه اقداماتی انجام می‌شود.

جهان بین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، امسال ۲ پروژه کلان را در دست بررسی دارد و از قِبل آن بیش از ۵۰ درصد کل اعتبارات سال جاری با کمک و استفاده از ظرفیت و توان راهبران شغلی و کارآفرینان برجسته، منجر به ایجاد شغل خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین در راستای پایدار سازی مشاغل و در قالب پروژه هدایت شغلی اقداماتی در زمینه بیمه محصولات و سرمایه، بازاریابی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات و نظارت مستمر بر اجرای صحیح طرح‌ها انجام می‌شود.

در حال حاضر ۱۵۰ هزار نفر در قالب ۷۵ هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات و حمایت‌های این نهاد در استان بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ز

افزایش اعتبار تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»