Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@14:11:24 GMT

خط و نشان‌های «واسطه‌ای» برای استقلال و پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۴۱۰۸

خط و نشان‌های «واسطه‌ای» برای استقلال و پرسپولیس!

به گزارش خبرآنلاین، نام‌ها را کنار هم قرار دهید. تقریبا نقطه مشترکی ندارند. مثلا امید نورافکن یا رضا نادری،مثلا علی علیپور یا وریا غفوری،حسین حسینی ،علی کریمی و حتی برانکو! شاید باورش سخت باشد اما همه این‌ها در نهایت به یک واسطه به هم ربط پیدا می کنند. همه یک وجه مشترک و کسی که پشت همه این ها قرار گرفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
کسی که نامش نیست اما کنار برانکو و خیلی از مربیان بلوک شرق بوده . تقریبا همه این بازیکنانی که این روزها سر از بلژیک و کشورهایی چون هلند و بقیه در آورده اند، نخ کلاف شان به او گره می خورد و کسی است که این روزها و در فصل نقل و انتقالات در ارائه این پیشنهادهای نجومی بازیکنان نقش دارد.


شاید برای یک تیم هیچ چیز بدتر از این نباشد که چند بازیکن و مربی اش مدیر برنامه هایی واحد داشته باشند و امان از روزی که منافع آقای مدیر و باشگاه دچار تضاد شود. استقلال و پرسپولیس حالا این اشتباه را مرتکب شدند و شرایط شان بدجور به هم پیچیده است. حالا فردی که روزی عابدینی درباره اش گفته بود به برانکو بازیکن بی کیفیت انداخته، برای استقلال و مدیرانش می گوید چه کسی را نگه دارند و چه کسی را برکنار کنند!
نامه فرصت سوزی علیه پرسپولیس لو می رود و قیمت بازیکنان هم تصاعدی بالا می رود. پسر فوتبالی خوبی که روزی خودش قربانی چنین حوادثی شد و فوتبالش سوخت، چطور امروز برای بازیکنانش و فوتبال ایران خط و نشان هایی می کشد که حاصلش ضرر دست جمعی است، پرسشی شده، بی پاسخ!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، شهباززاده حالا سالهاست که در فوتبال ایران حضور دارد و یکی دو سال هم در این بین به ترکیه و قطر رفت، اما اگر چند سال بعد که فوتبالش تمام شده و احتمالا وارد عرصه مربیگری شده از او درباره بهترین سال فوتبالی‌اش بپرسند، به لیگ بیستم اشاره خواهد کرد که زیر نظر محرم نویدکیا توانست با به ثمر رساندن 20 گل بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر شود.

حضور شهریار در لیگ بیست و سوم شرایط سجاد را در استراتژی محرم نویدکیا به هم ریخت و در سالی که او خیلی در گلزنی موفق نبود، پس از جدایی محرم او هم راه جدایی در پیش گرفت. با این حال حتی جدایی از سپاهان و پیوستن به استقلال نتوانست سجاد را به روزهای خوب برگرداند و او در پایان فصل در حالی استقلال را ترک کرد که در ترکیب بهترین خط تهاجمی لیگ حتی یک گل هم نزده بود.

این ماجرا برای سجاد در مس رفسنجان زیر نظر ساکت الهامی هم ادامه دار بود، تا اینکه محرم نویدکیا از راه رسید و بار دیگر سجاد به مرد اول خط هجومی این مربی تبدیل شد؛ تغییر و تحولاتی که سبب شده او حالا یکی از زهردارترین مهاجمان لیگ برتر باشد تا علاوه بر به ثمر رساندن 3 گل، در ارسال پاس گل هم موفق عمل کند. مثل همین بازی آخر که پاس گل سعید واسعی و تک گل سه امتیازی مسابقه را با یک ضربه سر تماشایی مهیا کرد.

مس رفسنجان با محرم نویدکیا روی دور موفقیت قرار دارد و در این بین سجاد هم به فرم خوبی رسیده و این روزها با انگیزه زیادی برای دو دیدار برابر پرسپولیس و سپاهان تمرین می‌کند؛ جایی که می‌تواند مقابل دو غول فوتبال ایران بیشتر از گذشته فرم خوب و ایده‌آل خود را به رخ بکشد. مس با سپاهان در هفته بیست و هفتم رقابت خواهد کرد و در هفته پایانی مسابقات هم در آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود.

دیگر خبرها

  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومیت بیرانوند
  • خنده‌دارترین زیرنویس تاریخ صداوسیما در شبکه سه
  • شاید آقامحمدی حالا به استقلال بیاید!
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد