Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح "جهاد همبستگی ملی" برای کمک به ساخت واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده کشور، اظهار کرد: در خصوص اجرای این طرح طبق برنامه‌ریزی که انجام شده تصمیم گرفته شده که  هر مسجدی ساخت خانه‌ای که می‌خواهد انجام دهد را در سامانه " عمران اجتماعی" ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خراسان‌جنوبی نیز تاکنون اطلاعات بیش از 350 مسجد در سامانه ثبت شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان‌های سیل زده در حال ثبت اطلاعات هستند که تاکنون در سطح کشور بیش از 3 هزار و 100 مورد ثبت شده است.

هنری با بیان اینکه از این تعداد ثبت شده 1600 واحد احداثی و 1500 واحد تعمیری است، اظهار کرد: برای واحدهایی که تکمیلی و مرمتی است 7 میلیون تومان و واحدهای احداثی 25 میلیون تومان کمک در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به سامانه جمع آوری کمک‌ها برای طرح جهاد همبستگی ملی، گفت: کد دستوری #11*880* برای کمک به این طرح در نظر گرفته شده که از کلیه هم استانی‌های درخواست داریم با استفاده از این کد دستوری در این امر نیک و خداپسندانه شریک شوند.

هنری اظهار کرد: بزودی امکان انتخاب واحدها در سامانه توسط مساجد فراهم خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال ۱۱ روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات خبر داد. 

بهی گفت: از ابتدای فروردین تاکنون با راه اندازی ۹ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۱ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به گفته وی از این تعداد، ۵ سایت جدید در روستا‌های نیک، رودسیاهو و نوده علیا شهرستان سربیشه، فهالنج شهرستان طبس و اشک شهرستان درمیان احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: همچنین با ارتقاء تکنولوژی ۴ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های حصارسنگی و مزداب شهرستان بیرجند، چاهدراز شهرستان نهبندان و حسین آباد و شاج شهرستان زیرکوه، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی گفت: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسط اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی استان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است