Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@00:11:46 GMT

یمنی‌ها فرودگاه أبها را فلج کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۴۱۳۴

یمنی‌ها فرودگاه أبها را فلج کردند

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد، عملیات دفاعی علیه تجاوزات ائتلاف سعودی ادامه دارد و در نتیجه حملات پهپادی به فرودگاه سعودی «أبها»، وضعیت این فرودگاه از حالت طبیعی خارج شده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «یحیی سریع» سخنگوی فرمانده نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد، عملیات دفاعی یمن ادامه دارد و با تشدید حملات «رژیم سعودی» بیشتر هم خواهد شد؛ ائتلاف در دو روز گذشته ۴۱ حمله به یمن داشته که طی آن‌ها چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، سریع ادامه داد: فرودگاه أبها، فلج شده و با عملیات نظامی نیروی هوایی (ارتش یمن)، حالت طبیعی خود را از دست داده است.

وی سپس تصریح کرد، حملات پهپادی ارتش یمن در دیشب (دوشنبه شب) و بامداد امروز ادامه داد و با دقت به اهداف برخورد کرد.

سریع تأکید کرد؛ نیرو‌های مسلح سه عملیات متوالی با تعدادی پهپاد انجام داد.

شبکه خبری المسیره بامداد امروز خبر داد که ارتش یمن عملیات گسترده‌ای را با استفاده از پهپاد علیه فرودگاه أب‌ها انجام داده است.

دیروز سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن هشدار داد که فرودگاه‌های «أبها، جازان و نجران» به فرودگاه‌های ناامن تبدیل شده‌اند و به‌خاطر ادامه حملات و محاصره ظالمانه علیه ملت یمن و استفاده از این فرودگاه‌ها برای حملات نظامی، به صورت مرتب هدف قرار خواهند گرفت.

یگان پهپادی و موشکی یمن در پاسخ به حملات مداوم ائتلاف متجاوز، حدود ۱۰ عملیات پهپادی و موشکی علیه فرودگاه‌های سعودی و تأسیسات نفتی این کشور تنها در یک ماه اخیر انجام داده است

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پهپاد یمنی عملیات نظامی ارتش یمن یحیی سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین حمله پهپادی تاریخ + فیلم

کارشناس شبکه اسکای نیوز، عملیات وعده صادق را بزرگترین حمله پهپادی تاریخ خواند و مدعی شد که این عملیات توانست پدافند موشکی یا همان گنبد آهنین اسرائیل را از کار بیندازد. این کارشناس گفت که هنوز اطلاعاتی از میزان تخریب این عملیات به بیرون درز نکرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در عراق +فیلم
  • حمله پهپادی به مقر نیروهای الحشدالشعبی در بغداد + فیلم
  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • تصاویر جدید از مقابله پدافند هوایی با حملات پهپادی اسرائیل | ویدئو
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • بزرگترین حمله پهپادی تاریخ + فیلم
  • انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی