Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تمرینات تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با آزمون گیری از بازیکنان علاقه‌مند به حضور در این تیم آغاز می‌شود.

کادر فنی تیم بزرگسالان شاهین شهرداری بوشهر، فوتبالیست‌ها را جمعه ۳۱ خرداد و شنبه اول تیر محک خواهند زد.

قرار است آزمون گیری از بازیکنان ساعت ۱۸  جمعه و شنبه در زمین چمن شهرداری واقع در میدان رفاه، کوی مخبلند صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین شهرداری بوشهر که توانسته پس از چندین سال دوباره به لیگ برتر برگردد، در فصل آینده با هدایت عبدالله ویسی در این لیگ حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ک

بازیکنان علاقه‌مند به حضور در شاهین بوشهر محک می‌خورند

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون پس از عملکرد درخشان تیم ملی فوتبال زیر ۱۸ سال دختران برابر ازبکستان در تورنمنت کافا گفت: در ابتدا به کادر فنی تیم ملی جوانان تبریک می‌گویم که نیمه مربی‌ها را با قدرت و با یک کامبک عالی به نفع خودشان تمام کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: روز گذشته شاهد یک بازی عالی و تاکتیکی خوبی از بازیکنان تیم ملی جوانان برابر ازبکستان بودیم. همین بازیکنان جوان پشتوانه در سال های آینده می توانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشند. بازیکنان این تیم دو سال در اردوها و مسابقات مختلف حضور داشتند. با پیروزی برابر حریف دیرینه خودشان که در رنکینگ هم یک پله بالاتر از ایران هست، توانستند پیروز میدان باشند و این نشان از پیشرفت نوجوانان و جوانان ما است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: من به عنوان بیننده و مربی فوتبال از این بازی بسیار لذت بردم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و تیم ملی جوانان بتواند در این تورنمنت قهرمان شود.

کد خبر 6085120

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند