Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره مالک اشتر امروز (سه شنبه ۲۸ خرداد) در قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، جشنواره مالک اشتر به منظور تجلیل از ۳۸ نفر از فرماندهان و پرسنل برتر تیپ ۲۳۰شهید متاجی گرگان و قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ درحوزه های هفده گانه اشراف فرماندهی امروز (سه شنبه 28 خرداد) در تالار نور تیپ ۲۳۰برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرتیپ دوم «امیر فخرآبادی» فرمانده لشگر ۵۸ شاهرود در این مراسم فرماندهان را تشویق به آموزش در زمینه های لجستیک، اداری، رزمی وعقیدتی کرد و خواستارکمک و پشتیبانی از فرمانده تیپ درخصوص آموزش شد.

 

وی در ادامه رکن سوم را اساسی ترین رکن گردان نامیدند که اساس آموزش، انظباط و آمادگی در ارتش است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز مجلس دهه کرامت کانون های مساجد شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت بیرجند ایلام اردبیل دهه کرامت در فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد جشنواره مالک اشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد

سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال در برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما در خصوص اتمام فصل جاری لیگ برتر و نحوه برگزاری مسابقات توضیحاتی را ارائه داد.

میثاقی: مهمترین سوال. فصل کی تمام می‌شود؟

مهدی: هر فصلی را که شروع می‌کنیم از دو سه ماه قبل بنا به دستور العمل بین المللی موظفیم لیگ حرفه‌ای و آماتور را معرفی کنیم. بگوییم کی شروع می‌شود پیش فصل و پایان فصل. مکاتباتی که با فیفا داشتیم ۳۱ خرداد را معرفی کردیم. جام ملت‌ها را داشتیم این تاریخ را اعلام کردیم و به آن مومن هستیم. برای اینکه دوباره ایمیل نزنیم به فیفا، همیشه سعی داریم پرترین بازه برگزاری لیگ را اعلام کنیم. اگر زودتر تمام کنیم مشکلی ندارد، اما دیرتر تمام کنیم مشکل ساز خواهد شد.

میثاقی: لیگ قطر ۷ اردیبهشت، آلمان و انگلیس و فرانسه ۵ خرداد و لیگ عربستان ۷ خرداد.

مهدی: خیلی خوب است که ما را با انگلستان و آلمان مقایسه می‌کنید. روز‌های سختی را در برگزاری مسابقات تا جام ملت‌ها داشتیم خوشبختانه پاس کردیم به هر طریقی. روز‌های فیفا و ایام عزیزی هست که نباید بازی برگزار کنیم تقریبا توقف غیرمجازی نداشتیم. برنامه مسابقات است. لیگ قهرمانان و جام حذفی در نیم فصل دوم فشرده‌تر می‌شوند. سعی می‌کنیم آرامش تیم‌ها را حفظ کنیم و فاصله نرمالی به آنها بدهیم برویم به سمت اتمام لیگ. امسال جام ملت‌ها خیلی طولانی شد. نیم فصل ما طولانی شد.

میثاقی: قطر و عربستان هم داشتند؟ همه تیمهایشان هم صعود کردند در لیگ قهرمانان؟

مهدی: ما نمی‌توانیم با عربستان و قطر خودمان را مقایسه کنیم. به لحاظ زیرساخت و شرایط برگزاری لیگ ما متفاوت است. ماروز‌هایی داریم که باید به آنها احترام بگذاریم. روز‌های تیم ملی است که چند روز قبل باید در اختیار تیم ملی باشیم.

میثاقی: مناسبت‌ها را جایی مصوب کردید. چون بازی تراکتور و والیبال برگزار می‌شد، اما شما گفتید نمی‌توانیم برگزار کنیم.

مهدی: بله ما شرایطمان به تایید سازمان‌های مسئول می‌رسد در تمام شهرستان ها جنس فوتبال متفاوت است. حضور جمعیت و فضا را باید متناسب با مناسبت‌ها در نظر بگیریم. من الان مناسبت‌های فصل آینده را داریم. وقتی به سمتی می‌رویم که برنامه فشرده می‌شود. برای اینکه اهرم‌های جایگزین را داشته باشیم سعی می‌کنیم قطره چکانی برنامه را اعلام کنیم، اما بی برنامه نیستیم. جام حذفی باید در مرحله بعدی قرعه کشی شود. روز برگزاری یک چهارم باید لیگ را هم برگزار کنیم. سه هفته پایانی لیگ با بازی‌های تیم ملی همزمان است. درست می‌گویید ما بی دانش نیستیم، اما مجبوریم، چون باید خیلی مسایل را لحاظ کنیم. اگر یک روز لیگ تمام نشود نمی‌توانم یک بازی را ببرم بعد از فیفادی. پس باید تعداد هفته‌های بیشتری برگزار کنم و بعد هم باید به فیفا پاسخگو باشم. همه چیز در اختیار سازمان لیگ نیست و ما مجبوریم گاهی استپ کنیم. ما شصت درصد برنامه را مسلط هستیم و چهل درصد در طول فصل مشخص می‌شود. یک نمونه می‌آورم. استادیوم آزادی را یادمان نرود بازی پرسپولیس و النصر. حتی وزیر محترم حضوری آمدند بازدید کردند. داشتیم می‌رفتیم ورزشگاه آزادی را از رده خارج کنیم. این برای یک برنامه یک آفت است. این دو روز برای پرواز‌هایی که داشتیم انجام نشد. تیم لیگ یکی را با ماشین فرستادیم مشهد. 

میثاقی: بارسلون با اتوبوس رفت میلان. شما ۳۱ شهریور اعلام کردید فصل ما همزمان با اروپا تمام می‌شود

مهدی: گفتم فصل قبل. من درباره این فصل اظهار نظر نکردم. گفتم فصل قبل با اروپا شروع کردیم و با آنها تمام کردیم

میثاقی: شما خودتان را بگذارید جای مربی و بازیکن. تیم رفته نیمه نهایی جام حذفی. باید دوازده سیزده روز نگه دارید تیم ملی بازی دارد..

مهدی: دو تا پلن داریم. یا جام حذفی را برگزار می‌کردیم لیگ می‌رفت بعد از فیفادی

میثاقی: نمی‌شد قبل از فیفا دی تمام کنید؟ اشتباهتان تیم امید بود بیست روز لیگ را تعطیل کردید...

مهدی: دو تاخط مشی داریم. لیگ‌ها تقویم خودشان را می‌روند فیفا دی بازیکنان یم روند و بعد از فیفادی برمی گردند و لیگ کار خودش را می‌کند. یک خط مشی هم داریم تمام لیگ و مسابقات در اختیار رقابت‌های بین المللی است. از زمانی که من یادم است از زمان کی روش و قبل از آن حتی سیاست فوتبال این بوده که همه چیز در اختیار تیم ملی است. این سیاست کلان فوتبال یک کشور است.

میثاقی: این حمایت از تیم ملی نیست که تعطیل کنید...

مهدی: این تحلیلی است که باید کارشناسی شود. آیا تیم ملی که شاید از نظر هزینه در این سال در مقابل سایرتیم‌های ملی در پایین‌ترین رده، اما در رنکینگ در بالاترین رده بوده آیا رواست رهایش کنیم.

میثاقی: چند نفر از تیم ملی در لیگ بازی می‌کنند. فیکس تیم ملی ۴۸ ساعت قبل از تیم ملی می‌آید. فروردین می‌گویید باید با مربی تیم ملی صحبت کنم و برنامه را بچینم. این حمایت نیست. این دستورالعملی است که در فوتبال ایران سالهاست برگزار می‌شود. فقط من نیستم قبلی‌ها هم همین بودند. خط قرمز سازمان لیگ مسابقات بین المللی است.

میثاقی: همه لیگ‌های برتر جهان و آسیا همه اشتباه می‌کنند؟

مهدی: سوالی می‌کنید که در حیطه این لحظه نیست. کار کارشناسی کنید بعد از لیگ. بحث تعامل است. خیلی راحت صحبت می‌کنیم، اما واقعا فضای برنامه ریزی مسابقات با سیاستگذاری جداست. شما اجازه دارید درمورد برنامه ریزی انتقادی را مطرح کنید، اما در بحث سیاستگذاری فوتبال کشور که تیم‌های پایه چگونه باشند اردو‌ها و مسایل دیگر آقایان دیگر باید جواب بدهند.

مهدی: تیم‌های ما نمی‌توانند به تیم ملی برسند. فیفادی ده روز است و سه روز بعد لیگ قهرمانان است می‌شود ۱۴ روز مگر اینکه بگوییم در لیگ قهرمانان با یک تیم و در لیگ با یک تیم دیگر شرکت کنید.

میثاقی: مربی تیم النصر گفت ما نیازی به تمرین نداریم. ۴۸ ساعت قبل از رسیدن به ایران بازی کردند. زیر ۷۲ ساعت دو بازی کردند. 

مهدی: این را تایید می‌کنید؟ هفته پیش گفتید چهارروزه برگزار کردید همه رباط پاره می‌کنند. 

میثاقی: کسی که بیست روز تعطیل می‌کند ...

 مهدی: ما بوندسلیگا و لیگ برتر نیستیم. زمین و استادیوم و ریکاوری و توان بدنی آنها فرق دارد. ریکاوری کریس رونالدو را ما در لیگ برتر داریم؟

میثاقی: تیم‌های ما هم باید ریکاوری در دو سه روز را یاد بگیرند. تیم ملی ما هم این کار را کرد. ما بازی با ژاپن کمتر از ۷۲ ساعت استراحت کردیم.

مهدی: قبول دارم، اما تا استانداردی بخواهد جا بیفتد زمان نیاز هست...

میثاقی: بالای سه بازی در تیم ملی بازی اش در تیم ملی تعطیل می‌شود. یعنی چی؟ خروجی باید علمی باشد. طرف زنگ می‌زد مربی تیم ملی یک بازیکن دیگر از ما دعوت کن بشویم ۴ تا بازی ما لغو شود. یکی از مربیان می‌گوید اگر تیم ما برود نیمه نهایی و تعطیلی فیفا دی چگونه ما چهارده روز بازیکنانمان را آماده نگه داریم.

مهدی: فیفا دی ده روز و دو روز بعدش می‌شود دوازده روز. خیلی سخت نگیریم. ما شانزده تیم را ببریم آنور یا چهارتیم. 

میثاقی: بچه‌های تیم ملی می‌گویند امسال به جز ده روز هیچ تعطیلی نداشتیم. 

مهدی: بله یک ده روز و یک دو روز. امسال کمترین فرصت را به تیم ملی دادیم. ما خیلی ممنون هستیم از آقای قلعه نویی خیلی کمک کرد. اما تیم ملی امید خیلی به ما ضربه زد. آنقدر که به تیم امید کمک کردیم به قلعه نویی کمک نکردیم.

میثاقی: شما به قطر رفتید؟

مهدی: چرا نه؟ من مرحله گروهی آنجا بود. من آنجا با یکی از مسیولان بحثم شد که نیامدم بازی تیم ملی را ببینم. من ده روزی که آنجا بودم شش هفت بازی را دیدم. خیلی از مسایل را آنجا فهمیدم. مستندات روز دنیا را می‌بینیم مقایسه می‌کنیم با اجرا. شما باور نمی‌کنید یک بازی رفتم بازی میلان را ببینم. وقتی بازی تمام شد نفهمیدم بازی چند چند است، چون تمام حواسم به مسایل اجرایی و برگزاری بازی بود. البته امسال یک تعامل خیلی خوبی داشتیم به نسبت سال گذشته تعامل بهتری با همکاران خارج از سازمان لیگ داشتیم. فکر کنم فضای همگرایی سازمان‌های برگزار کننده مهم است. لیگ‌های معتبر دنیا و تورنمنت‌های بزرگ ارگان‌های زیادی حضور دارند. صدا و سیما می‌تواند با همان کیفیت آزادی در آبادان هم تصویربرداری کند. این یک مشکل بزرگ است.  تعداد دوربین‌های تلویزیونی نسبت به بازی‌های بین المللی متفاوت است. آیا من می‌توانم بگویم همان تعداد دوربین پرسپولیس و النصر را برای بازی گل گهر استفاده کنید. واحد سیاری که برای آسیایی مثلا به اصفهان یا اهواز می‌فرستید همان واحد را برای لیگ برتر ارسال نمی‌کنید. اینها باعث می‌شود آنروز که بازی را برگزار می‌کنیم کیفیت متفاوت می‌شود.

میثاقی: می‌توانید امسال برای سال آینده این همگرایی را بیشتر کنید تا این ۴۰ درصد غیرمترقبه کمتر شود.

مهدی: چندسال پیش بود استقلال و ذوب آهن پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بودند. استقلال آن پلی آف را برد و فکر کنم دو هفته بعد در لیگ باهم بازی داشتند. در آن بازی، اما دعوا و جنجال شد. همان دو تیم بودند برقراری امنیت هم همان بود. فقط یک ناظر خارجی بود. اما اتمسفر مسابقه‌ای که‌ای اف سی برگزار کرده بود فرق می‌کرد با بازی لیگ برتر. من مسئول برگزاری بازی پرسپولیس و النصر بودم. ما دانش برگزاری را علیرغم چیزی که می‌گویند داریم، اما اتمسفرحاکم بر مسابقات است که نقش دارند. مربی که می‌آید کنار خط در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ فرق دارد. از داور آسیایی کارت زرد می‌گیرد بازیکن تعظیم می‌کند، اما در برابر داور ایرانی اعتراض می‌کند. از همین الان اعلام می‌کنم استاندارد‌های‌ای اف سی که در لیگ قهرمانان آسیا را می‌توانیم در لیگ برتر انجام بدهیم نیاز داریم که همه از جمله صدا و سیما مثل لیگ قهرمانان آسیا کنار ما باشند.

میثاقی: شعار حمایت از تیم ملی به معنای تعطیلی لیگ نیست. بازیکنان تیم ملی هم تعطیلی نداشته اند. برای مینی کمپ یا تیم امید نباید لیگ تعطیل شود

میثاقی: بحث بازیکن تراوالی بازیکن صنعت نفت است که نساجی و سپاهان برای بازیکن غیرمجاز شکایت کرده اند. فدراسیون می‌گوید استعلام گرفتن از فدراسیون‌های افریقایی کار سختی است. درباره بایناما هشت تا ایمیل آمده بود. اگر این قضیه اتفاق افتاده باشد نمی‌توانیم صبر کنیم برای هفته بعدی باید خیلی سریع اتفاق بیفتد.

مهدی: اتفاق خوبی که افتاد گزارش کاغذی را از سازمان لیگ جمع کردیم و همه چیز اتوماسیون شده است. وقتی در سامانه ثبت می‌شود کمیته انضباطی همان موقع می‌بیند. از این مسیر خوبی که سازمان لیگ ایجاد کرد و کمیته انضباطی انصافا خیلی اهمیت داد و خیلی سریع رسیدگی می‌کنند. همان شب تا فردا دستور موقت را صادر می‌کنند. 

میثاقی: استعلامی درباره بازیکن صنعت نفت گرفتند.

مهدی: بله استعلام گرفتند. همان مستنداتی که لازم بوده تنظیم کردیم.

میثاقی: کمیته صیانت از لیگ تشکیل شده است؟

مهدی: امروز اولین جلسه را خدمت آقای تاج بودیم. جلسات بعدی در سازمان لیگ برتر با حضور نایب رییس فدراسیون، ارکان قضایی، دبیر فدراسیون، کمیته داوران و دیگر اعضا دور هم جمع می‌شویم و برای هفته بعد فکر می‌کنیم. هر هفته تا پایان فصل جلسه خواهیم داشت. لیگ ما تمام می‌شود تیم ملی ما در فیفادی بازی می‌کند و سه بازی در جام حذفی می‌ماند که بعد از فیفادی برگزار می‌شود. هفته‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۶ را به فاصله چهار روز داریم. هفته ۲۶، ۲۷ و مرحله یک چهارم جام حذفی را برگزار می‌کنیم. بلافاصله ۳۱ اردیبهشت یا اول خرداد هفته ۲۸ را داریم. پنجم یا ششم خرداد هفته ۲۹، دهم و یازدهم ما هفته پایانی لیگ را داریم. بعد می‌رویم به روز‌های فیفا ۱۷ خرداد بازی با هنگ کنگ را داریم و بازی بعدی ۲۲ خرداد است. با یک فاصله کوتاه نیمه نهایی و فینال جام حذفی را برگزار می‌کنیم. سعی می‌کنیم قبل از پایان خرداد فینال جام حذفی را برگزار کنیم.

میثاقی: هفته‌های آخر لیگ را با وی‌ای آر برگزار می‌کنید؟

مهدی:بستگی دارد. نیاز به مجوز‌هایی دارد که نمی‌دانم بتوانیم برای هر بازی از فیفا مجوز بگیریم.

میثاقی: نمی‌توانیم بگوییم کدام بازی مهم است؟ همه بازی‌ها مهم هستند. تیم‌ها بر چه اساسی برای سقوط و قهرمانی در جدول قرار می‌گیرند.

مهدی: ما یک روال گذشته که بحث امتیاز رودررو بود. ساده صحبت کنم. هیچ اتفاقی درآن قانون نیفتاده است. به جز اینکه در طول فصل که مسابقات برگزار می‌شود و لحظه‌ای سقوط و صعود نداریم. در طول فصل دست به رتبه‌ها نمیزنیم، اما در پایان فصل اگر دو تیم امتیاز برابر داشته باشند، می‌رفتیم سراغ تفاضل و گل زده این قانون هنوز به قوت خودش باقی است. بین تفاضل و گل زده بازی رودررو را گذاشتیم. بین دو تا چند تیم جدولی درست می‌کنیم و براساس بازی‌های رودررو قضاوت می‌کنیم. اگر همه چیز بازهم مساوی بود سراغ تفاضل گل می‌رویم.

میثاقی: پس اولویت بازی رودررو است. اما استقلال و پرسپولیس میزبانی و میهمانی چگونه است؟

مهدی: این همان گل‌های رد و بدل شده بینشان. 

میثاقی: یعنی اگر بازی رودرروی این دو تیم مساوی باشد فقط تفاضل گل و تعداد گل مهم است.

مهدی: درباره بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته آخر اگر تا قبل از بازی آخر لازم باشد درباره این مساله تصمیم گیری کنیم هیات رییسه باید تصمیم بگیرد. در هفته آخر پیکان به عنوان باشگاه میزبان صاحب حق است. الان نمی‌توانم تصمیم گیری کنم. اتفاقا در جلسه امروز در این رابطه صحبت شد و به پیش نویس رسیدیم اعلام نمی‌کنم، چون نهایی شدنش به یک جلسه نیاز دارد.

میثاقی: تاریخ تخمینی برای قرعه کشی فصل بعد می‌توانید بدهید؟

مهدی: ما همیشه دو هفته قبل از شروع لیگ قرعه کشی می‌کنیم. وقتی لیگ تمام می‌شود نرمالش هفت الی هشت هفته فرصت به تیم‌ها می‌دهیم. باید یکجوری نقل و انتقالات را بچینیم که نماینده‌های کشورمان بتوانند تیمشان را ببندند و چند بازی بکنند بعد وارد لیگ قهرمانان شوند. اوایل شهریورماه منطقی است که لیگ را شروع کنیم. یک مشکلی که داریم اینست که نقل و انتقالاتمان به صورت آبشاری است. بعد از لیگ برتر مربوط به لیگ یک آغاز می‌شود. آخرین رده باید آخر از همه نقل و انتقالات را شروع کند. باید همه اینها را در نظر گرفت. شاید یکی دو هفته تلورانس داشته باشیم، اما اواخر مردادماه یا اوایل شهریور ماه شروع می‌کنیم.

مهدی درباره سهمیه تیم‌های ایرانی در رقابت‌های سال آینده آسیا گفت: برای الیت ۲+۱ داریم و برای‌ای سی ال ۲ هم یک نماینده داریم. قهرمان و دوم لیگ مستقیم، قهرمان جام حذفی پلی اف، تیم سوم لیگ برتر رده دوم لیگ قهرمانان بازی می‌کند.

مهدی در بخش پایانی صحبت هایش گفت: عمدتا وقتی کار انجام می‌شود نتایج و خروجی تکه‌ای از کوه یخ است که همه می‌بینند و نقد‌های مختلفی وارد می‌شود که ماهم سعی می‌کنیم شنونده باشیم. دوست دارم مثل امروز که لذت بردم که در خدمت عزیزان بیننده هستم همیشه همینجوری مارا بپذیرید. هفته گذشته همه از آن گویش شما دلخور شدند. دوست داریم مارا نقد کنید و بگویند راهمان را اصلاح کنیم. به هرحال بهبود مستمر باید همه جا صورت بگیرد. برویم به سمتی که تعامل وجود داشته باشد. از طرف خودم تشکر می‌کنم که این فرصت ایجاد شد. یک اتفاق مهم بحث ورود خانم‌ها بود. با وجود تمام مشکلات خیلی از سازمان‌ها کمک کردند. در تبریز برای اولین بار خانم‌ها رفتند. البته یک نواقصی هم بود. بحث بلیط فروشی الکتریکی دارد بهتر می‌شود و باید منظم‌تر شود تا کسانی که نظم ورزشگاه را به هم میریزند شناسایی شوند. اینگونه فضای هواداری هم سالم می‌شود. علیرغم سختی که در زیرساخت‌ها داریم بهبود داشتیم، اما راضی نیستیم. استادیوم آزادی سخت بازی برگزار می‌کند. جلسات خوبی داشتیم. امروز با استادیوم آزادی جلسه داریم درباره رفع معضلات. هرروز داریم سعی می‌کنیم کاری بکنیم از اصحاب رسانه می‌خواهیم کمک کنند تا شرایط بهتری را فراهم کنیم. شاید میوه حرفه‌ای شدن فوتبال اینست که فوتبال تجاری شود تا باشگاه‌ها آورده داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود
  • طنز امروز راه‌های تازه‌ای را برای اثرگذاری پیدا کرده است
  • تجمع مردمی حمایت از عملیات غرور آفرین در استان گلستان