Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت الله صیدی روز سه شنبه در کارگاه آموزشی سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های عمران شهری اظهار داشت: تنها راه برون رفت از وضعیت بد مالی شهرداری ها استفاده از پتانسیل و جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی است.

وی با بیان اینکه وضعیت بد اقتصادی و رکود در بخش ساخت و ساز باعث کاهش درآمد شهرداری ها در۲ سال اخیر شده است، رویکرد شهرداری و شورای اسلامی سنندج در این دوره را جذب سرمایه گذار در راستای اجرای طرح های عمرانی، خدماتی و رفاهی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سنندج افزود: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی این شهرداری بسته های مختلف سرمایه گذاری در تمام حوزه ها را تدوین کرده و با دعوت از سرمایه گذاران در راستای اجرایی کردن طرح های سرمایه گذاری اقدامات زیادی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه فضای مناسب برای جذب سرمایه گذار و ایجاد سرمایه گذاری با حمایت استاندار و تیم اقتصادی استان در کردستان فراهم است، یادآور شد: در این دوره با جذب سرمایه گذار ۱۰ پروژه بزرگ سرمایه گذاری خدماتی، رفاهی و عمرانی در سطح شهر به نتیجه رسیده که بسیاری از این طرح ها در حال اجرا و برخی هم قرارداد آن امضا شده است.

صیدی تاکید کرد: شهربازی روباز پارک ملت، احداث مجموعه تفریحی، احداث باغ آهوان، احداث کارخانه بازیافت، ایجاد و راه اندازی سیستم الکترونیکی کارت پارک حاشیه ای و احداث مجموعه تفریحی گردشگری پینت بال و تنیس قشلاق گریزه از جمله طرح های سرمایه گذاری شهرداری سنندج است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کار آفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج نیز گفت: باید فرهنگ سرمایه پذیر و سرمایه گذاری در سطح جامعه ایجاد شود لذا کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر با برنامه ریزی لازم در صدد اجرای طرح های سرمایه گذاری در تمام زمینه ها است.

ارسطو گویلی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در این دوره با تمام توان در راستای استفاده از پتانسیل های بخش خصوصی حمایت لازم را از سرمایه گذاران انجام می دهند.

کارگاه آموزشی سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های عمران شهری با همت استانداری کردستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج روز سه شنبه در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد.
۷۳۴۸/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری ها سنندج سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه