Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام اردو‌های جهادی دانشگاه فرهنگیان همدان به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام اردو‌های جهادی دانشگاه فرهنگیان همدان به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه آغاز شد.

این اردو‌ها در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و اشتغال زایی در سه بازه زمانی ۲۳ تا ۳۱ تیر، ۱۵ تا ۲۰ مرداد و ۲۴ تا ۳۰ مرداد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان به حضور در این اردو‌ها می‌توانند به دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۲۲۴۷۲۰۶۸۴ تماس گرفته و برای حضور در این اردو‌ها اعلام آمادگی کنند.   همچنین @Mrrahimi۱۳۷۷ در پیام رسان تلگرام پاسخگوی داوطلبان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان همدان بسیج دانشجویی اردوهای جهادی تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: به زودی رویداد وعده صادق را در آیینه هنر برگزار می‌کنیم و این رویداد آتش به اختیار و خودجوش از سوی هنرمندان شکل گرفته است و اثار فرهنگی در خصوص وعده صادق را در این رویداد رونمایی می‌کنیم.

 آرش زینال خیری  گفت: استان همدان امسال بعد از، نگارش فیلم سینمایی شهید قهاری سعید با تولید این فیلم قدم بزرگی در معرفی شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر می‌دارد.


او خواستار افزایش میزان مطالعه و خلاقیت هنری بسیجیان در عرصه فرهنگ و هنر و پاسداری از آن شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان هم  گفت: مشکلات فرهنگی بیش از هر چیز به خود ما بر می‌گردد و کم توجهی به سواد فرهنگی باعث برخی مشکلات شده است ولی این مشکلات هم با تفکر و رفتار بسیحجی درمان می‌شود.

حمید رضا اقابیگی افزود: معجزه الهی پیامبر ما دین اسلام است و ترویج فرهنگ اشنایی با قران و کتاب خوانی بهترین روش برای تقویت جامعه و نزدیکینسل‌های بعد انقلاب با ارزش‌های دینی و اسلامی است.



در پایان هم از برترین‌های فرهنگی و بسیجیان هنرمند استان همدان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس