Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نامه فضاسازی معاندان کشور برای ایجاد مشکل در منطقه و تضعیف سرمایه اجتماعی بوده که با استفاده از فضای مجازی منتشر شده است و در خصوص جعلی بودن آن به هیچ وجه نباید شک کرد.

وی اضافه کرد: برخی افراد که خواهان توسعه منطقه نیستند، اینگونه اقدامات ناصحیح را انجام می دهند تا بر مشکلات شهرستان اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این اقدام برای تخریب چهره مسئولان طرح ریزی و اجرا شده است و مدیران ایمیدرو باید به آن رسیدگی کرده و تکذیبیه صادر کنند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با هدف تنویر افکار عمومی ادامه داد: «اعتبارهای اختصاص یافته به حوزه های عمرانی تکاب هنوز به طور کامل تخصیص نیافته است و در این شرایط آیا اختصاص ۵۵ میلیارد تومان به امام جمعه این شهرستان می تواند درست باشد؟ که غیرممکن است».

روز گذشته برخی از معاندان نامه ای را با امضای «مهدی کرباسیان» مدیرعامل وقت ایمیدرو به محمد شریعتمداری در شبکه های مجازی منتشر کردند که در آن ۵۵ میلیارد تومان برای هزینه کرد در مصلای شهر، مساعدت به هیات های مذهبی، روحانیان و… به امام جمعه تکاب اختصاص داده شده است.

۲۰۹۳/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمیدرو مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی پس از انتشار تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی، اعلام کرد: بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

وی افزود: ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر کنند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.

عصر امروز (پنجشنبه) تصویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی در فضای مجازی منتشر شد و برخی کانال‌ها در ادعایی از برنامه بانک مرکزی برای ورود ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار خبر دادند که از سوی این بانک تکذیب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • باید‌ها و نباید‌های استفاده کودکان از فضای مجازی
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز