Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@13:41:23 GMT

پرسپولیس: می‌توانیم از الاهلی شکایت کنیم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۴۹۶۲

پرسپولیس: می‌توانیم از الاهلی شکایت کنیم

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس می‌گوید طبق قانون فیفا، مربیان هم مشمول قوانین بازیکنان هستند.

به گزارش مشرق، مهدی ذاکر درباره مباحث مختلفی که پیرامون اظهاراتش درباره ماده ۱۷ نقل و انتقالات فیفا مطرح شده است، گفت: روز گذشته من به ماده ۱۷ نقل و انتقالات فیفا اشاره کردم که در آن به نقل و انتقالات بازیکنان اشاره دارد و صحبتی از مربی نشده است اما دوستانی که در این زمینه حقوقدان هستند و مسائل را می‌دانند به خوبی می‌دانند که در قوانین فیفا هیچ صحبتی از مربی نشده بلکه در بخش ۲۲ و ۲۳ همان مقررات مربی را نیز مشمول ماده ۱۷ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه حقوقدانان ورزشی به خوبی می‌توانند اظهارنظر کنند.

بیشتر بخوانید:

ترکش‌های جدایی برانکو از جمع پرسپولیس

ذاکر مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس روز گذشته طی مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد اگر باشگاه الاهلی عربستان با برانکو ایوانکوویچ قرارداد امضا کند باشگاه پرسپولیس براساس ماده ۱۷ نقل و انتقالات فیفا به خاطر اغوای مربی خود توسط باشگاه عربستانی به فیفا شکایت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری الاهلی عربستان برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

به گزارش "ورزش سه" در تقابل حساس آلومینیوم و پرسپولیس شاهد دومین تقابل دوئل مجتبی حسینی و اوسمار ویرا در فصل جاری خواهیم بود. دوئلی که نخستین بار با برتری شاگردان حسینی به پایان رسید تا نخستین بازی پرسپولیس زیر نظر مربی برزیلی با شکست همراه شود.

ضمن آنکه این دیدار دومین تقابل تاریخ دو تیم در جام حذفی خواهد بود. در اولین تقابل دو تیم در فروردین ماه ۱۴۰۱ شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم موفق به شکست دادن پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی شدند تا حالا شاگردان اوسمار برای انتقام از آلومینیوم انگیزه زیادی داشته‌ باشند.

جالب آنکه اين نخستین حضور پرسپولیس در جام حذفی بعد از ۴ سال به شمار می‌رود. این تیم آخرین بار تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ۹۹-۱۳۹۸ مقابل شهرداری ماهشهر و در زمین حرف به میدان رفته بود که در پایان شاگردان کالدرون با دبل علی علیپور موفق به برتری دو بر صفر مقابل شهرداری شدند.

شادی علیپور به همراه ترابی و نعمتی در آخرین دیداری که پرسپولیس با مربی خارجی در جام حذفی به میدان رفته بود - 2 دی ماه 1398

از آن بازی تا کنون پرسپولیس به واسطه حضور چهارساله یحیی در این تیم در رقابت‌های جام جذفی به مصاف رقبا می‌رفت که حاصل آن کسب یک قهرمانی در فصل گذشته این رقابت‌ها بود.

دیگر خبرها

  • مالاریا مهم ترین بیماری انگلی تهدید کننده سلامت بشر در دنیا+ فیلم
  • تولد اولین گوزن زرد سایت مانشت و قلارنگ ایلام‌
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟