Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، عبدالله چمن‌گلی درخصوص میزبانی ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های 2019 گفت: ماه ها تلاش و پیگیری و برنامه ریزی برای این میزبانی و تشکیل جلسات هماهنگی متعدد موجب شد تا علاوه بر اینکه زیرساخت ها و شرایط و امکانات این میزبانی فراهم شده و مورد تایید FIVB قرار گیرد، بلکه همدلی و هم افزایی دست اندرکاران و مسئولین کمیته های ستاد برگزاری مسابقات و در راس آنان استاندار ورزشدوست آذربایجان غربی و رهنمودهای ارزشمند نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه نیز سبب شد تا همه شرایط برای این میزبانی آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چمن گلی افزود: والیبال برای مردم ارومیه معنایی متفاوت از هر جای دنیا دارد، مردم در ارومیه با والیبال زندگی می کنند، با والیبال نقس می کشند و این مسئله اوج علاقمندی آنها را نشان می دهد و از این روست که ارومیه از نظر فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به شهر عشاق والیبال لقب گرفته است.
وی ادامه داد: همه از ماه ها قبل منتظر آغاز این مسابقات بودیم، مسابقاتی که برای مردم عاشق والیبال ارومیه و استان بسیار مهم بود و حضور 6 بازیکن ارومیه ای در ترکیب تیم ملی بر شور و هیجان مردم ارومیه افزوده بود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: نتیجه این کار گروهی شبانه روزی در کنار حمایت های مستمر وزارت ورزش و جوانان و استانداری و همکاری فدراسیون والیبال میزبانی شایسته این مسابقات بود.
چمن گلی گفت: رضایت سرپرستان و بازیکنان تیم های ملی لهستان، روسیه و کانادا از این میزبانی و انجام بازی های زیبا، دیدنی و مهیج که شور و نشاط تماشاگران را دوچندان کرده بود و سبب شد تا هر 3 تیم قدرتمند حریف ایران مقهور جوانان غیور تیم ملی شدند و البته شادمانی های وصف ناپذیر مردم عاشق والیبال ارومیه پس از بردهای درخشان ایران همه و همه دست به دست هم داد تا ارومیه در تاریخ والیبال جهان ماندگار شود.
چمن گلی افزود:  در ایام برگزاری این مسابقات چهره شهر به معنای کامل والیبالی شده بود، پیر و جوان، بازاری و کارمند، دانش آموز و دانشگاهی و کارگر همه در یک کلام صحبت از شور والیبال لیگ ملت ها در ارومیه می کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خاتمه گفت: در این مسابقات تماشاگران فهیم و مسئولین خدوم سنگ تمام گذاشتند و در آخر نیز با صدرنشینی تیم ملی ایران مسابقات را در ارومیه به پایان رساندند.
چمن گلی ساخت سالن های با ظرفیت جمعیتی بالاتر را یکی از نیازها و مطالبات جدی این شهر عاشق والیبال دانست و گفت: با پیگیری های لازم قطعا این کار را انجام خواهیم داد و البته خوشحالیم که در این 3 روز مسابقات، نشاط عمومی مردمی و رضایت تیم ها و مسئولین را بدست آوردیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸