Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:15:14 GMT

ساخت چهار مدرسه در بخش شاوور شوش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۵۰۱۴

ساخت چهار مدرسه در بخش شاوور شوش آغاز شد

به گزارش ایرنا رییس اداره آموزش و پرورش منطقه شاوور شوش در این آیین گفت: این مدارس در روستاهای زبیددبات، خشه، مالک اشتر و شهر الوان ساخته می شوند.

سیدعلی سیدنور با تقدیر از تلاش های نماینده شوش در مجلس، فرماندار، بخشدار شاوور و بانک پاسارگاد برای همکاری در احداث این مدارس گفت: مساحت هر یک از این مدارس بیش از ۵۰۰ مترمربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره نوسازی مدارس شهرستان شوش نیز اظهار داشت: این مدارس با کمک بانک پاسارگارد ظرف مدت ۶ ماه ساخته می شوند.

رحیم ظهیری افزود: برای هریک از این مدارس بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

به گزارش ایرنا به پیشنهاد فرماندار شوش مدرسه روستای خشه به نام شهید صباح لطیفی تنها شهید این روستا نامگذاری خواهد شد.

آیین آغاز عملیات اجرایی این مدارس با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، فرماندار شوش، قائم مقام بانک پارساگاد، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان، نماینده مجمع خیرین مدرسه خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

۷۲۸۰/‏۳۰۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی، افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 
وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 
فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 
وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است