Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه پارامترهای AFC در لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد، گفت: براین اساس تدابیر ایمنی و امنیتی ورزشگاه‌ها سخت‌تر شد‌. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2 روز پیش یکی از سایت‌های خبری مدعی شده بود تیم فوتبال سپاهان به دلیل وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان، نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه به میدان برود و باید دیدارهای خانگی آسیایی خود را در ورزشگاه فولادشهر برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند باشگاه سپاهان در گذشته به دلیل برخی نواقص ورزشگاه نقش‌جهان موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشد، اما بازدیدهای دوره‌ای مربوط به صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها که یکی از الزامات آن داشتن ورزشگاه استاندارد مطابق با پارامترهای کنفدراسیون فوتبال آسیا است، هنوز انجام نگرفته و به این ترتیب نمی‌توان از حالا درباره وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان نظر قطعی داد.

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: اگر صحبتی در این خصوص در رسانه‌ها مطرح شده از جانب من نبوده است.

سهیل مهدی درباره اینکه گویا قرار بود روز گذشته بازدیدی از ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان داشته باشد، افزود: متأسفانه پرواز روز گذشته لغو شد و در تاریخ دیگری و احتمالاً هفته آینده از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید خواهم کرد.

وی ادامه داد: تا ممیزی صورت نگیرد نمی‌توانیم درباره استاندارهای ورزشگاه نقش‌جهان نظر بدهیم و اگر هم اشکالی وجود داشته باشد، باشگاه سپاهان تا فرجه تعیین‌شده فرصت دارد که ایرادات احتمالی را رفع کند. به همین دلیل تا زمان اعلام رأی هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود.

مدیرعامل سپاهان: از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان در بازی با استقلال استفاده می‌شودورزشگاه نقش‌جهان اصفهان؛ عطش 12 میلیاردی تا وعده "خرداد" برای تکمیلاصفهان| صورت سرخ نقش‌جهان از بدعهدی‌ها؛ اجاره‌نشینی بدون اجاره‌نامه!

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال درباره اینکه این ممیزی تنها مربوط به ورزشگاه نقش‌جهان نیست، گفت: تمام ورزشگاه‌های 16 تیم‌ لیگ برتری در این ارزیابی مورد بررسی قرار می‌گیرند که نخستین بازدید نیز از فردا آغاز شده و به ترتیب تمام ورزشگاه‌ها را بررسی می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا ورزشگاه‌های 4 تیم صعودکننده به لیگ قهرمانان آسیا شامل سخت‌گیری‌های بیشتری می‌شود، تصریح کرد: بله ولی امسال تمام ورزشگاه‌ها را به یک چشم نگاه می‌کنیم و در این خصوص سخت‌گیری خواهیم کرد.

مهدی در پاسخ به اینکه پارامترهای AFC نسبت به بازدید قبلی چه تفاوتی کرده است، اظهار داشت: پارامترهای ایمنی و امنیتی ورزشگاه‌ها سخت‌تر شده و الزامات سخت‌افزاری ورزشگاه‌ها باید توسعه پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ممیزی می‌توانیم درباره وضعیت هر ورزشگاه اظهارنظر کنیم و از الان نمی‌توان در این خصوص قضاوت کرد، چون شاید باشگاه‌ها الزامات را انجام داده باشند و در حال حاضر اظهارنظر در این باره بی‌دلیل است.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است، اما براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای