Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی حاج باقر مدیر برنامه‌های افشین قطبی در مصاحبه با رادیو تهران گفت: متأسفم که این مسائل درباره سرمربیگری پرسپولیس مطرح می‌شود. برانکو با توانایی و درایت خودش و حمایت هواداران توانست برای سه سال پیاپی کار بزرگی را در پرسپولیس انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تمام این موفقیت‌ها ناشی از یک کار تیمی بود و کسی نمی‌تواند مدعی شود که فقط من باعث این موفقیت‌ها بودم. شاید نقش برانکو از همه پررنگ‌تر بود. ابتدا باید بررسی کرد که چرا برانکو اینطور پرسپولیس را رها کرد و آیا چنین رفتاری در شان او بود.

مدیر برنامه افشین قطبی درباره ناراحتی برانکو از پرسپولیس به خاطر تعویق در پرداخت مطالباتش، تاکید کرد: شواهد حاکی از این است که برانکو بعد از برد در دربی، مذاکراتش را با تیم‌های دیگر شروع کرده بود. الان هم مشخص است که بعد از عید فطر با الاهلی به توافق رسیده بود. مدیریت پرسپولیس متاسفانه کوتاهی کرد و باید زودتر از این‌ها پول برانکو را پرداخت می‌کرد. در قرارداد برانکو بندی وجود داشت که به او اجازه می‌داد در صورتی که پولش سر وقت پرداخت نشود، می‌تواند قراردادش را به طور یک طرفه فسخ کند.

حاج باقر در ادامه بیان کرد: برانکو می‌توانست در شرایط بهتری ایران را ترک کند. او کاری را در پرسپولیس کرد که تا پیش از آن هیچکس نکرده بود. پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی با استانکو، پروین و قطبی کسب کرده است، اما در نهایت این پرسپولیس بود که ماند و بقیه همه رفتنی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با افشین قطبی مذاکره کرده است یا خیر؟ گفت: متاسفانه این اواخر حرف‌های زیادی در این باره مطرح شده است. قطبی خارج از کشور است و ادعایی برای سرمربیگری پرسپولیس ندارد. پرسپولیس نیز هیچ تماسی با ما برای ارائه پیشنهاد سرمربیگری نگرفته است. هرکسی می‌خواهد سرمربی شود باید شهامت و جرات این کار را داشته باشد و عاشق پرسپولیس باشد که این مسئولیت را در چنین شرایطی قبول کند.

مدیر برنامه‌های افشین قطبی با ناراحتی از صحبت‌هایی که بر علیه این مربی بیان شده است، اظهار کرد: یک روز می‌گویند قطبی با خلیلی جلسه داشته است در حالی که قطبی آن روز خارج از کشور بوده است. نه قطبی دنبال پرسپولیس است و نه پرسپولیس دنبال قطبی. حاشیه‌ها را کم کنیم تا پرسپولیس با آرامش سرمربی را انتخاب کند حالا یا قطبی، یا گل محمدی یا سرمربی خارجی. پرسپولیس باید پرسپولیس بماند. گواردیولا ۱۴ قهرمانی با بارسلونا داشت و وقتی رفت بارسلونا ماند و خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

جدایی برانکو از پرسپولیس قطعی شد

گزینه‌های جانشینی برانکو/ قهرمانان باز می‌گردند؟

شروع برانکو در الاهلی با چالش بزرگ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین سروده افشین علا در حمایت از وعده صادق

افشین علا تازه‌ترین سروده خود را به عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل اختصاص داد و از این اقدام سربازان رشید کشور تجلیل کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه شب بیست و پنجم فروردین‌ماه صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به همراه شش نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند. جمعی از شاعران کشور با انتشار سروده‌های خود از همان ساعات اولیه از این اقدام ایران حمایت کردند. افشین علا از جمله این شاعران است که تازه‌ترین سروده او را در ادامه می‌خوانید:

بنگر چه‌سان تعبیر شد کابوس اسراییل
لرزید بر خود پیکر منحوس اسراییل

عمری تظاهر کرد بر روئین‌تنی اما
برداشت ایران پرده از سالوس اسراییل

دیگر به آژیر خطر هر دم کند تکرار
آهنگ مرگ خویش را ناقوس اسراییل

از پا فتاد ای خودفروشان قامت دشمن
پس دست بردارید، از پابوس اسراییل

بیم از چه دارید ای سران؟جز عنکبوتی نیست
با بازوانی سست، اختاپوس اسراییل

محو چه‌اید ای رهبران؟ جز پای زشتی نیست
لنگان و کج زیر پر طاووس اسراییل

از عطسه‌ چرکین غم تا خاک گردد پاک
باید که گردد ریشه‌کن ویروس اسراییل

رحمی نباید کرد بر این غاصبان وقتی
کودک‌کشی فخر است در قاموس اسراییل

ای شمس خاور سر برآر از پرده چون دیگر
دارد به پت‌پت می‌رسد فانوس اسراییل

حمایت شاعران از "وعده صادق" ایران

شاعران دیگری نیز از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند که در ادامه می‌خوانید:

حامد طونی:

والفتح بخوانیم، چه طوفانی بود
یا فاتحه‌ای... که خوب پایانی بود

 تاریخ ورق خورد، شب قدر جهان
در قدس عجب ستاره بارانی بود

فرزانه قربانی:

چون شیر میان بیشه پیکاریم
ما در سر خود شوق شهادت داریم

از دشمن خود باک نداریم هرگز
ما نسل"اَشِداء علی کفاریم"

محمد فاطمی‌منش:

ما شاهد و فجر و قدر و صاعق هستیم
ما خیبریان مست و عاشق هستیم

بگذار که با چشم ببیند دشمن
در وعدهٔ انتقام، صادق هستیم

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مذاکره پرسپولیس با یک مربی برای فصل بعد!
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران
  • تازه‌ترین سروده افشین علا در حمایت از وعده صادق