Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مریم خدارحمی گفت: از اینکه قسمت شد در ارومیه شهر عاشقان والیبال و در میان مردم و بخصوص بانوان خونگرم علاقمند به والیبال تماشاگر دیدار زیبا و مهیج  تیم ملی برابر روسیه باشم بسیار خوشحالم از اینکه از نزدیک این شور و نشاط  و هیجان بی مانند بانوان تماشاگر ارومیه ای را دیدم به این نتیجه رسیدم که والیبال در یک کلام یعنی ارومیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدارحمی گفت: بعنوان یک بازیگر در طول دوران حرفه ای کاری خودم چنین صحنه های زیبا و پرهیجانی را به این شکل تجربه نکرده بودم و با اینکه خودم طرفدار و علاقمند به فوتبال هستم، پس از حضور در ارومیه شدیدا شیفته والیبال شدم.
وی در خاتمه از میزبانی مردم خونگرم ارومیه از عاشقان والیبال و بخصوص تیم های خارجی و تیم ملی والیبال ایران تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیگر بازیگر سینما بازیگر سینمای ایران مریم خدارحمی لیگ ملت های والیبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید

به گزارش "ورزش سه"، مسی در تابستان سال گذشته و پس از پایان مهلت قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و با پیوستن به باشگاه اینتر میامی بازی در لیگ فوتبال آمریکا را تجربه کند.

این ستاره آرژانتینی در طول این مدت مصدومیت‌های متفاوتی را تجربه کرد اما تا به حال در فصل ۲۰۲۴ موفق شده پنج گل برای تیمش به ثمر برساند که آخرین آنها در جریان دیدار برابر کانزاس سیتی بود که با پیروزی این تیم به پایان رسید و ۷۲ هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشاند.

توئلمن در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" ۷۲ هزار نفر به ورزشگاه آمدند تا یک بازی معمولی در لیگ فوتبال آمریکا را ببینند که این چهارمین بازی با بیشترین تعداد تماشاگر در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها بود.

از زمانی که مسی در این لیگ حضور پیدا کرده است تمامی بلیط‌ها در عرض کمتر از یک هفته به صورت کامل به فروش می‌رسند. این قدرتی است که او دارد و هر بار می‌تواند چیزی که مردم برای تماشای آن به ورزشگاه می‌آیند مانند گل، پاس گل و پیروزی را به آنها ارائه کند. اینجاست که باید از خودمان بپرسیم آیا آمریکا دوباره چنین چیزی را خواهد دید؟ من بعید می‌دانم.

دیگر خبرها

  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • ترتیل صفحه 234 کلام الله مجید+ صوت
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو! + فیلم
  • (ویدئو) الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو!
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...