Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنا‌م‌جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اجلاس کشور‌های عضو اکو گفت: عملیات احداث بزرگ‌ترین کارخانه تولید گیاهان دارویی کشور در استان اردبیل آغاز می‌شود.
وی افزود: برخی از سرمایه‌گذاران عضو در این اجلاس اعلام آمادگی خود را جهت سرمایه‌گذاری در زمینه دهکده سلامت و آب‌درمانی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل بیان داشت: قابلیت‌های استان اردبیل از جمله هم‌مرز بودن اردبیل با کشور آذربایجان، امکانات بیمارستانی و دارا بودن آب‌های گرم معدنی با خواص ویژه درمانی از جمله قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل است.
بهنام‌جو اضافه کرد: در حوزه پزشک آب‌درمانی در استان اردبیل اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است که از جمله این اقدامات ارسال پزشکان متخصص برای گذراندن دوره‌های آب‌درمانی به کشور ترکیه در شهریور ماه امسال است.
وی گفت: این موضوع تاکنون در کشور انجام نگرفته بود و سعی داریم میزان حضور مسافران و گردشگران را از یک الی دو روز به ۵ روز برسانیم.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی گیاهان دارویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ایجاد کنسرسیوم گیاهان دارویی و فرآورده‌ های طب سنتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمدرضا شمس اردکانی در مراسم آغازین سیزدهمین همایش طلای سبز و دوازدهمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی با اشاره به ایجاد این کنسرسیوم در آینده نزدیک، افزود: در حال حاضر در حوزه تولید علم در رتبه چهارم قرار داریم و بازار پنج هزار میلیارد دلاری حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌ های طب سنتی را پیش رو داریم که دریغ است از آن استفاده نشود. همچنین سازمان غذا و دارو حمایت های خوبی را در این مسیر انجام داده است اما توقع ما این است که این حمایت ها باز هم بیش از گذشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از بحث های توسعه، هم افزایی است و ما برای اینکه بتوانیم کشور قدرتمندی در منطقه و دنیا باشیم نیازمند این هستیم که کارهای بزرگی انجام دهیم.

کد خبر 6083153 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • پیگیری ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی
  • پیگیری ایجاد کنسرسیوم گیاهان دارویی و فرآورده‌ های طب سنتی
  • داروهای نهفته در دل طبیعت کوه سبلان شفابخش و روح افزا
  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • توسعه کشت گیاهان دارویی در جهرم
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل