Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرانشهر-مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان از ارائه بیش از ۵۸ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت آموزش های مهارتی در زندان های استان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد .

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان ؛ خداداد اولیایی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با اعلام این خبر گفت :  از مجموع ۵۸ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت آموزش مهارتی ۵۰ هزار و ۸۵۹نفر ساعت آن برای آقایان و ۷ هزار و ۳۳۷ نفرساعت آن برای خانم ها اجراشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۴۱ نفر دوره آموزشی ارائه شده که از مجموع این دوره ها۲۷۶ نفر دوره مرد و ۶۵ دوره زن بهره مند شده اند .

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان خاطر نشان کرد :  با تأکید بر ضرورت حمایت اقشار جامعه از مددجویان تصریح کرد : موضوع حمایت از مددجویان نیازمند فرهنگ‌سازی است و ارتباط و برخورد با آنان باید در ابعاد مختلف به صورت صحیح صورت گیرد.

اولیایی اظهار داشت : با سواد آموزی و جلب زندانیان در تحصیلات رسمی و حتی آکادمیک و به خصوص مهارت آموزی و ایجاد شرایط اشتغال در فرد میتوانیم ضمن تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنها، از روی آوری مجدد به تخلف جلوگیری کنیم  .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایرانشهر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش هزارو ۲۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتار‌های ترافیکی شدند

 سیدمحمدمهدی سجادی  مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: بهرفت پویش بهبود رفتار‌های ترافیکی است و با پیوستن به پویش بهرفت به رانندگان یادآوری می‌شود همواره از سالم بودن خودرو از لحاظ فنی، اطمینان حاصل کنند و در حین استفاده از تلفن همراه توقف کرده و سرعت و سبقت مجاز را رعایت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: افراد با امضای این میثاق‌نامه تلاش می‌کنند تا در صورت خستگی و خواب آلودگی به ویژه ۳۰ کیلومتری هر شهر و هر یک و نیم ساعت رانندگی توقف کرده و ۱۵ دقیقه استراحت و مجددا به مسیر خود ادامه دهند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ پست ثابت بشردوستانه در پویش بهرفت گفت: در این پویش فرهنگ ساز با رانندگان به صورت چهره به چهره صحبت شده و آنها برای پیوستن به پویش تشویق می‌شوند.

سجادی با اشاره به آموزش کودکان ضمن بازی و نقاشی در فضای دوستدار کودک کودک خاطر نشان کرد: بخش مهمی از آموزش‌های جوانان به کودکان موارد مربوطه رعایت ایمنی حین رانندگی است تا در سفر به والدین یادآوری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • شش هزارو ۲۲۰ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان متعهد به بهبود رفتار‌های ترافیکی شدند
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • ۱۲ هزار و ۲۰۳ نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان پذیرش شدند
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • محکومیت ۴۶ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان
  • رشد ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ورود مسافران نوروزی به سیستان بلوچستان