Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@09:09:40 GMT

سرنوشت فرزند یک فوتبالیست و دانش‌آموز

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۵۴۰۷

سرنوشت فرزند یک فوتبالیست و دانش‌آموز

سال قبل دختر نوجوانی به همراه مادرش نزد پلیس رفت و طی شکایتی گفت که جوان فوتبالیستی به او تعرض کرده است. این دختر که باردار بود، به مأموران گفت: قصد نداشتم موضوع را علنی کنم، اما وقتی زندگی خانوادگی‌ام تحت تأثیر این ماجرا قرار گرفت تصمیم به شکایت گرفتم.

این دختر درباره آنچه اتفاق افتاده بود گفت: من با این جوان فوتبالیست دوست بودم و با هم بیرون می‌رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود سه سال بود که با هم رابطه داشتیم. روز حادثه او مقابل دبیرستان محل تحصیلم آمد و من و دوستم را سوار ماشین کرد. بعد از اینکه دوستم را به‌خانه‌اش رساندیم، قرار شد مرا به خانه‌ام برساند، اما به‌زور من را به آپارتمانی برد و تعرض کرد. وقتی به خانه برگشتم از ترس موضوع را به مادرم نگفتم تا اینکه مدتی بعد متوجه شدم باردار هستم و به ناچار مادرم را در جریان ماجرا گذاشتم. هر دوی ما گیج بودیم و نمی‌دانستیم باید چه کنیم. هفت ماه از این ماجرا گذشته بود که پدرم موضوع را فهمید و آنقدر عصبانی شد که مادرم را طلاق داد و زندگی ما تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفت.

بعد از تحقیقات مقدماتی، پرونده این ماجرا در دادگاه مطرح شد و در ابتدای جلسه، پدر و مادر دختر در جایگاه حاضر شدند و درخواست رسیدگی کردند. در ادامه، دختر جوان گفت که بچه را به همراه مادرم به بهزیستی بردیم و تحویل دادیم.

سپس جوان متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: من این دختر را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم و حتی گفته‌ام حاضرم با او ازدواج کنم، اما خانواده‌اش قبول نمی‌کنند و خود دختر هم قبول نمی‌کند. من به او تجاوز نکرده‌ام و رابطه ما به خاطر علاقه‌ای بود که به او داشتم. اگر هم ثابت شود بچه مال خودم است، سرپرستی او را قبول می‌کنم.

سپس قاضی تحقیق از مسئولان بهزیستی خواست درباره کودک، اطلاعاتی به دادگاه بفرستند و آن‌ها گفتند چند ماه قبل کودک را به زوجی سپرده‌اند و کنترل‌های انجام‌شده نشان می‌دهد این کودک وضعیت بسیار خوبی دارد و خانواده جدیدش خیلی با او مهربان هستند.

با شناسایی این خانواده مشخص شد زوجی که این کودک را به‌عنوان فرزند پذیرفته‌اند، زن و شوهری با سطح اقتصادی متوسط به بالا و بسیار خوش‌سابقه هستند.

در ادامه، پدرخوانده کودک برای ادای توضیحات به دادگاه رفت و گفت: من زمانی که این کودک را به سرپرستی قبول کردم بسیار بیمار بود و پزشکان گفته بودند زنده نمی‌ماند، اما آنقدر با همسرم تلاش کردیم و او را نزد پزشکان مختلف بردیم و مشورت گرفتیم و از بچه مراقبت کردیم که حالش خوب شد و حالا بچه شیرین‌زبانی شده که به ما بسیار انس گرفته و مادرخوانده‌اش را خیلی دوست دارد. من درخواست می‌کنم بچه را از ما نگیرید و آرامش ما و کودک را به هم نزنید.

با این حال با توجه به درخواست فوتبالیست جوان آزمایشات «دی. ان. ای» روی این کودک انجام شد تا پدر واقعی‌اش شناسایی شود. وقتی آزمایشات پزشکی قانونی نشان داد پدر کودک همین فوتبالیست جوان است، قضات دادگاه او را به اتهام رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه تازیانه و دو سال تبعید محکوم کردند و کودک حاصل از این ارتباط هم با نظر دادگاه در اختیار پدرخوانده و مادرخوانده قرار گرفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبالیست رابطه نامشروع اتهام شلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت بیش از پنج هزار دانش‌آموز فلسطینی از ابتدای جنگ

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت آموزش و پرورش فلسطین اعلام کرد که از 7 اکتبر 2023 تاکنون 5 هزار و 881 دانش آموز در غزه و کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیده و 9 هزار و 899 دانش‌آموز دیگر مجروح شده‌اند.
 
این وزارتخانه افزود: «5 هزار و 826 دانش‌آموز در غزه به شهادت رسیده و 9 هزار و 572 نفر دیگر زخمی شده‌اند، در حالی که در کرانه باختری اشغالی 55 دانش‌آموز شهید و 329 نفر زخمی شده‌اند. 103 نفر دیگر نیز در کرانه باختری بازداشت شدند.»
 
وزارت آموزش و پرورش فلسطین همچنین گفت که 264 معلم و مدیر در غزه شهید و 960 نفر مجروح شده‌اند. شش نفر دیگر نیز زخمی و بیش از 73 نفر در کرانه باختری اشغالی دستگیر شده‌اند.
 
در همین حال وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 34 هزار و 414 شهید و 74 هزار و 787 مجروح رسیده است.
 

دیگر خبرها

  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • شهادت بیش از پنج هزار دانش‌آموز فلسطینی از ابتدای جنگ
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • شعر یک معلم برای دانش‌آموز بیمارش در حضور رهبر انقلاب + فیلم
  • شعرخوانی برای دانش آموز سرطانی در حضور رهبر انقلاب
  • فوتبالیست متجاوز پس از ۱۴ ماه از زندان آزاد شد