Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-28@19:07:31 GMT

مراسم تقدیر از روحانی جهادگر حجت الاسلام محمد صدارت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۵۵۴۸

مراسم تقدیر از روحانی جهادگر حجت الاسلام محمد صدارت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، مراسم تقدیر از محمد صدارت روحانی جهادگر فردا چهارشنبه 29 خرداد ساعت 14 در محل خبرگزاری تقریب واقع در خیابان سمیه برگزار می شود.

گفتنی است، اين روحاني جهادگر از اولين روزهاي وقوع سيل در خوزستان در اين منطقه حضور داشت و به خدمت رسانی به مردم سیل زده مشغول بود.

انتهای پیام/
 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های تلویزیون در شب های قدر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، برنامه های متنوعی پخش می شود.

شبکه یک سیما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم شب احیاء را از حرم امام رضا علیه السلام (صحن پیامبر اعظم صلوات الله علیه) پخش می‌کند. همچنین قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی با نوای محمود کریمی برای روزه داران عزیز پخش می‌شود. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام آیت الله سیداحمد علم الهدی خواهد بود.

شبکه دو سیما مراسم نخستین شب احیاء را که مصادف با شب ضربت خوردن امیرمومنان علیه السلام است از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها پخش می کند به روی آنتن این شبکه می‌فرستد. همچنین دعای جوشن کبیر با نوای عباس حیدرزاده برای شب زنده داران پخش می‌شود. حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی هم در باب فضیلت شب‌های قدر سخنرانی خواهد کرد. همچنین مراسم احیاء هم را حجت الاسلام رفیعی انجام خواهد داد.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه خوانی را با نوای میثم مطیعی در شب نوزدهم از آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر علیه‌السلام پخش می کند. همچنین مراسم احیا از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مراسم احیاء را از حسینیه آیت الله حق شناس پخش می کند و مهدی سماواتی هم دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کند. مرثیه خوانی هم با صدای مهدی سماواتی پخش می‌شود و سخنران شب نوزدهم هم آیت الله سیدمهدی میرباقری است.

شبکه تهران سیما از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را پخش می‌کند.
قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی هم توسط محمدرضا غلامرضازاده و احمد زین العابدین فرد انجام خواهد شد. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام حجت الاسلام مسعود عالی صورت خواهد گرفت.

شبکه قرآن و معارف سیما هم از مصلای امام خمینی مراسم احیاء و شب زنده داری روزه داران را پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر هم با نوای محمدحسین سعیدیان، مهدی قربانعلی و محمدرضا پورزرگری پخش می‌شود. مداح حمید رمضان پور و سخنران شب نوزدهم ماه مبارک هم حجت الاسلام علی سرلک خواهد بود.

شبکه آموزش مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان را که مصادف با ضربت خوردن مولی متقیان علیه السلام است از مرقد امام خمینی رحمه الله علیه پخش می‌کند. دعای جوشن کبیر هم با نوای حاج حمید رمضان پور و سخنران شب نوزدهم هم حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه است. مراسم احیاء را هم حجت الاسلام ادیب یزدی برگزار می‌کند.

شبکه افق مراسم شب نوزدهم را از هیأت حسینیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها میدان سپاه با مرثیه خوانی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط علی قربانی، غلامرضا قاسمیان و سلیمی و سخنرانی آیت الله جاودان پخش می‌کند.

شبکه امید از مسجد مقدس جمکران مراسم شب قدر را پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر توسط حسن شالبافان و سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری انجام می‌شود.

شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا علیه السلام، رواق حضرت زهرا سلام الله علیها، مراسم شب احیا را با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می‌کند. سخنران هم حجت الاسلام مروی و مداح هم محمود کریمی خواهد بود.

مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان
شبکه یک سیما مراسم احیا و شب زنده داری شب بیست و یکم ماه رمضان را از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و صحن پیامبر اعظم صلوات الله علیه با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی با نوای حاج مهدی سروری و حاج علی برادران پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام حجت الاسلام ناصر رفیعی خواهد بود.

شبکه دو سیما پوشش مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و دعای جوشن کبیر با نوای حسن شالبافان پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام حجت الاسلام حسینی خراسانی پخش می شود.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه خوانی را با نوای میثم مطیعی در شب بیست و یکم از آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر علیه‌السلام روی آنتن می‌برد. همچنین مراسم احیا از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما مراسم احیا را از مرقد امام خمینی رحمه الله علیه به روی آنتن می‌فرستد. دعای جوشن کبیر را حاج اسدالله عرب سرخی و مرثیه خوانی را هم حاج احمد زمانی قرائت می‌کند. حجت الاسلام سیّدابراهیم رئیسی هم به عنوان سخنران صحبت خواهد کرد. مراسم احیا را هم حجت الاسلام ادیب یزدی انجام می‌دهد.

شبکه تهران سیما مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام پخش می‌کند. قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی هم توسط امیر نعیمی و حمید رمضان پور صورت خواهد گرفت. سخنرانی و برگزاری مراسم احیا هم به عهده حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر خواهد بود.

شبکه قرآن و معارف سیما هم از مصلای امام خمینی رحمه الله علیه مراسم احیاء و شب زنده داری روزه داران را پخش می کند. قرائت دعای جوشن کبیر هم با نوای محمدحسین سعیدیان، مهدی قربانعلی و محمدرضا پورزرگری پخش می‌شود. مداح احمد واعظی و سخنران شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان هم حجت الاسلام مسعود عالی خواهد بود.

شبکه آموزش از امامزاده محمد هلال بن علی علیه السلام آران و بیدگل مراسم دومین شب قدر را پخش می‌کند. قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه خوانی نیز توسط عباس حیدرزاده و مراسم احیا و سخنرانی توسط حجت الاسلام هادی محمدپور روی آنتن می‌رود.

شبکه افق مراسم شب بیست و یکم را از هیأت حسینیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها میدان سپاه با مرثیه خوانی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط علی قربانی، غلامرضا قاسمیان و سلیمی و سخنرانی آیت الله جاودان پخش می‌کند.

شبکه امید مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان را از مسجد مقدس جمکران روی آنتن می‌برد. قرائت دعای جوشن کبیر توسط محمدرضا غلامرضازاده و سخنرانی و مراسم احیا توسط آیت الله میرباقری انجام می‌شود.

شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا علیه السلام، رواق حضرت زهرا سلام الله علیها، مراسم شب احیا و شب شهادت امام علی علیه السلام را با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می‌کند. سخنران حجت الاسلام راشد یزدی و مداح هم امیر عارف خواهد بود.

مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان
شبکه یک سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر را از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و صحن پیامبر اعظم صلوات الله علیه پخش می‌کند. دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی توسط حاج احمد واعظی و مصطفی موسوی انجام خواهد شد. سخنرانی و مراسم احیاء را هم حجت الاسلام مسعود عالی انجام خواهد داد.

شبکه دو سیما پوشش مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و دعای جوشن کبیر را با نوای مهدی سلحشور پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام آیت الله میرباقری به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

شبکه سه سیما قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه خوانی را با نوای میثم مطیعی در شب بیست و سوم، از آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر علیه‌السلام روی آنتن می‌برد. همچنین مراسم احیا از حسینیه همدانی‌ها با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان پخش می‌شود.

شبکه چهار سیما مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک را از مسجد مقدس جمکران با قرائت دعای جوشن کبیر و با نوای عباس حیدرزاده برای شب زنده داران پخش می‌کند. سخنرانی و مراسم احیا هم با کلام حجت الاسلام سیدحسین مومنی پخش می‌شود.

شبکه تهران سیما از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان را به روی آنتن می‌فرستد. قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی با نوای حسن شالبافان پخش می‌شود. سخنرانی و مراسم احیا هم توسط حجت الاسلام حسینی خراسانی انجام می‌شود.

شبکه قرآن و معارف سیما مراسم احیاء سومین شب را از مصلای امام خمینی رحمه الله علیه با نوای محمدحسین سعیدیان، مهدی قربانعلی و محمدرضا پورزرگری پخش می‌کند. مداح احمد نیکبختیان و سخنران هم حجت الاسلام مهدی ماندگاری است.

شبکه آموزش از حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) علیه السلام مراسم سومین شب قدر را پخش می‌کند. قرائت دعای جوشن کبیر، مرثیه خوانی و مداحی نیز توسط مهدی سروری و مراسم احیا و سخنرانی توسط حجت الاسلام سیّدشرف الدین ملک حسینی روی آنتن می‌رود. همچنین قرائت دعای ابوحمزه با نوای حمید رمضان پور پخش می‌شود.

شبکه افق مراسم شب بیست و سوم را از هیأت حسینیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها میدان سپاه با مرثیه خوانی و قرائت دعای جوشن کبیر توسط علی قربانی، غلامرضا قاسمیان و سلیمی و سخنرانی آیت الله جاودان پخش می‌کند.

شبکه امید مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را از حرم حضرت ابراهیم بن موسی بن جعفر علیه السلام شهر اصفهان روی آنتن می‌برد. قرائت دعای جوشن کبیر توسط امید ابراهیمی، حسن نریمانی و مجتبی صادقی و مرثیه خوانی با نوای محمدرضا طالبی پخش می‌شود. سخنرانی و مراسم احیا توسط حجت الاسلام مرتضوی و محمد جواد صادقی انجام می‌شود.

شبکه سلامت از حرم مطهر امام رضا علیه السلام مراسم شب احیای شب بیست و سوم را با مترجم (رابط ناشنوایان) پخش می‌کند. سخنران هم حجت الاسلام حیدری کاشانی و مداح هم علی برادران خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود
  • جزئیات برنامه‌ های شب قدر در تلویزیون
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • مراسم شب‌های قدر در مسجد جامع بندرعباس
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • تدارک سیما برای شب‌های قدر
  • برنامه‌های شب قدر تلویزیون + جزئیات
  • برنامه های تلویزیون در شب های قدر
  • قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد
  • جشن میلاد امام حسن (ع) و تقدیر از روزه اولی‌ها ویژه مهاجرین مقیم فشاپویه + فیلم و تصاویر