Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز همه می دانند که امارات و عربستان نمی توانند امنیت منطقه را حفظ کنند ما امنیت آنها را تامین می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا;اسحاق جهانگیری امروز در جمع مردم اهالی دوتپه شهر قیدار اظهار داشت: مقاومت منطق چهل ساله گذشته نظام اسلامی بوده است و در هشت سال دوران جنگ نیز با مقاومت پیش رفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقاومت بود باعث شد هر روز در شهرها و روزها پیکر مطهر شهدا را تشییع کرده و از سرزمین و کشور خود دفاع کنیم، افزود: با مقاومت توانستیم در از این دوران سربلند بیرون بیایم.

این مسئول با اشاره به اینکه نظام اسلامی در چهل سال گذشته تحریم ها آمریکا، اتحادیه اروپا، شورای سازمان ملل را به خود دیده است، افزود: با وجود همه کم و کسری ها و مشکلات روزگار را گذرانده ایم و نشان دادیم می توانیم با مقاومت پا برجا بوده  در تاریخ ماندگارشویم.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز دشمن جور دیگری خود را نشان داده و ایده و فکر به خرج داد تا با ما توافق کند، آنطرف قرارداد شش کشور قدرتمند دنیا بودند و ما به همه تعهدات توافق ماندیم.

جهانگیری با اشاره به اینکه تا کنون 14 گزارش از فعالیت های برجامی ایران ارائه شده است که ایران به همه تعهدات خود عمل کرده است،افزود: با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا وی این قرارداد را به ضرر خودشان دانست و از آن خارج شد.

وی افزود: این موضوع همانند این است که دو کشاورز زمین کشاورزی را معامله کنند و در حالی که یک طرف به همه تعهدات خود پایبند است، طرف دیگر قبول نداشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: چون این کشور زور و قدرت دارد، با اعمال تحریم این زورگویی را ادامه می دهد.

وی گفت: یک عده کشورهای بزرگ هم می ترسند و حرف آنها را گوش می دهند در حالی از زمانی که به دنیا آمده ایم تا زمان مرگ شعارمان "هیهات من الذله" بوده و مقاومت می کنیم.

این مسئول بیان داشت:دشمن با دنبال مذاکره جدید با ایران اسلامی است در حالی که معلوم نیست این قرارداد نیز پابرجا بماند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به پشتوانه ملت،دولت،مجلس، نیروهای مسلح و نهادها یک حرف دارند که باید کسی که زور گفته و قرارداد را بهم زده است،خسارت را جبران کند.

جهانگیری افزود: ما ملت اهل منطق و با اخلاق هستیم و هیچ کس نمی تواند با زبان زور با این ملت سخن بگوید بلکه با راهبرد مقاومت این اوضاع نیز تغییر می کند.

وی گفت: راه مبارزه و مقاومت این است که هر چه میتوانیم کالاهای مورد نیاز کشور را بیشتر تولید شده و امنیت غذایی مردم تامین شود تا برای نان دست خود را به کشورهای دیگر دراز نکنیم.

این مقام مسئول افزود: ما با تصمیم به موقع با اینکه منابع محدود بود و در دوران تحریم  یک و نیم برابر سال های قبل به روستاها گازرسانی کردیم،امروز وضعیت آسفالت راه های روستایی خوب است و و آب لوله کشی مناسب در اختیار روستاییان است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه کشور وابسته به روستاییان است و روستاییان شریف در مقابل دشمن خارجی با تلاش در مزارع به مسئولان پشتوانه داده اند،افزود: دولت هم پشتیبان مردم بوده و مشکلات را حل خواهد کرد.

وی گفت: امروز همه می دانند که امارات و عربستان نمی توانند امنیت منطقه را حفظ کنند ما امنیت آنها را تامین می کنیم مگر داعش را ایجاد نکردند تا به اهداف خود برسند اما بازهم نتوانستند.

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: دولت تلاش می کند در بخش معیشت، اشتغال  و بخش های اقتصادی با قوت وارد شده و مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با حضور در سایت راداری شهید برادری  و دیدار با کارکنان این سایت با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه گفت: صیانت از آسمان ایران به همت پدافند هوایی بر قشر‌های مختلف مردم تاثیر گذار است، چرا که آرامش زندگی مردم در گرو برقراری امنیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: وجود احساس امنیت به معنای واقعی در کشور و امنیت اجتماعی موجود در کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی شکوفایی و بالندگی کشور را ثمره خون شهدا و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران سبز بماند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به تلاش‌های کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش در ایجاد امنیت برای کشور گفت: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایط سخت اجر و نعمت بزرگیست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده از کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در  این سایت قدردانی  و آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات آن را در وضع مطلوبی توصیف کرد.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • رئیس جمهور با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • رئیسی: ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان