Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

طرح زیست شبانه در تهران، باز هم با واکنش رئیس شورای شهر مواجه شد. محسن هاشمی پیش از این گفته بود قصد دارد شبها را بخوابد و علاقه ای به زیست شبانه ندارد، ولی همین سخنان باعث شده بود برخی از رسانه ها به محسن هاشمی انتقاد کنند که موضوعات طرح شده در شورای شهر را چندان جدی نمی گیرد.

او امروز هم به خبرنگاران درباره زیست شبانه و سخنان قبلی اش توضیح داد و گفت: درباره زیست شبانه اجازه بدهید دیگر چیزی نگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما خواستید زیست شبانه بروید نباید از من اجازه بگیرید.

خبرنگاری از او پرسید: برخی نمایندگان مجلس هم واکنش نشان داده اند و گفته اند قرار نیست هر کاری که غربی ها می کنند ما هم انجام دهیم. زیست شبانه کار غربی است و مردم را از عبادت باز می دارد؟ محسن هاشمی در پاسخ گفت: مردم هر کار دلشان بخواهد می خواهند بکنند، می توانند تمام شب بیدار باشند و این ربطی به ما ندارد. من هم که گفتم می خواهم بخوابم نمی گویم مردم نخوابند، آنها هر کار دلشان می خواهند بکنند. نکته ای که من مطرح کردم گفتم زیست شبانه باید خانوادگی انجام شود. بعضی از مردم خانواده ندارند، خب می توانند تنهایی انجام بدهند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زیست شبانه محسن هاشمی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: صعود شبانه تیم منتخب کوهنوردی گردان ویژه فاتحین تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر به قله‌های لرده و پرّاس دشتستان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

سروان پاسدار اصغر بحرینی فرد افزود: در این صعود که در حداقل زمان ممکن انجام شد، این تیم علاوه بر فعالیت‌های ورزشی به تمرین تاکتیک‌های آموزشی و نظامی «جنگ در کوهستان» نیز پرداختند.


وی گفت: این برنامه با هدف بالابردن اعتماد به نفس و تجربه زندگی در شرایط سخت و همچنین ارتقا آمادگی جسمانی نیرو‌های این یگان صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • اجرای طرح زیست شبانه در استان قم
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • پاسخ اسرائیل به ایران ضعیف بود | نمی‌خواهم برای مردم اسرائیل داستان‌سرایی کنم
  • واکنش عموپورنگ به توزیع مجدد شیر رایگان در مدارس + فیلم
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم