Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@16:26:58 GMT

انجام پروازهای حج در ترمینال‌سلام

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۵۷۷۸

وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح ترمینال گالری سلام که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن ایام حج تمتع گفت: امسال پروازهای حج از ترمینال سلام انجام می‌شود. ناطقان: محمد اسلامی در حاشیه مراسم گشایش ترمینال گالری سلام، با تبریک به ثمر نشستن سرمایه‌گذاری جدید و برنامه توسعه فرودگاهی گفت: امیدوارم همکاران ما و شرکت‌ها بتوانند خدمات با کیفیت و با عیار بالا به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسلامی با بیان اینکه پروازهای این ترمینال از روز یکم تیرماه آغاز خواهد شد، افزود: با افتتاح این ترمینال، دو بخش ترمینال یک که برای پروازهای خارجی استفاده می‌شد، به پروازهای داخلی اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: این پروازها توسط کسانی که می‌خواهند پروازهای کانکشن به مقصد خارج از کشور داشته باشند یا مسافرانی که از مناطق جنوبی استان تهران و قم قصد پرواز داخلی دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه این ایام مصادف با ایام حج تمتع است، گفت: برای برقراری پروازهای حج از این ترمینال انجام خواهد شد.

وی افزود: امیدوار هستیم سطح خدماتی که شهر فرودگاهی به مردم ارائه می‌دهد، در تراز بالا باشد.
منبع: ایسنا برچسب ها: پروازهای حج ، ترمینال سلام ، ایام حج

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پروازهای حج ترمینال سلام ایام حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: مرحله نهایی شناسایی پیمانکار پروژه تکمیل ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز کلید خورد و تا سوم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان فارس، فخرالدین کشاورز با بیان اینکه مرحله نهایی شناسایی پیمانکار پروژه تکمیل ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز کلید خورد، افزود: پس از ۱۶ ماه تلاش برای حل گره های فنی و حقوقی این پروژه و شناسایی دستگاه نظارت(مشاور) بازدید شرکت های پیمانکار داوطلب در پروژه آغاز و تا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

کشاورز خاطرنشان کرد: بدیهی است که پس از این مرحله، ارزیابی و اعلام پیمانکار نهایی توسط اداره کل عمران و توسعه شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سردرگمی مسافران هوایی
  • اگر پروازتان لغو شده بخوانید
  • برنامه‌ریزی هواپیمایی آسمان برای انجام پروازهای جایگزین صبح ۳۱ فروردین 
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت
  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • ارتباط میان سکته قلبی و ریزش مو کشف شد