Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این جلسه با بیان اینکه سال 98 سال تحول در نحوه ارائه خدمات و استفاده از فناوری های نوین است، اذعان داشت: در حال حاضر بخش مهمی از خدمات حوزه مشتریان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری در دسترس مخاطبین است که این امر ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه مخاطبین، موجبات ارتقای کیفی خدمات در واحدهای اجرایی را فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جعفر سمساری با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی علیرغم شرایط اقتصادی کشور توانسته است به تعهدات خود جامعه عمل بپوشاند، تصریح کرد: اهتمام و تلاش مسئولین استانی در گام اول، بر حفظ سطح اشتغال و در ادامه رونق تولید و اشتغالزایی استوار است و در این راستا سازمان تأمین اجتماعی نیز ضمن برگزاری جلسات و نشستهای تخصصی با نهادها و تشکلهای کارفرمایی نسبت به اعطای مشوقهای بیمه و تسهیل و روانسازی امور کارفرمایان در جهت پردداخت حق بیمه و دیون خود اقدام می نماید.

حیدر فتح زاده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه خروجی تمامی اقدامات و عملکرد کارکنان بایستی در رضایتمندی مخاطبین متبلور شود، خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری جلسات کارگروه توسعه مدیریت در دستگاههای اجرایی، شناخت نقاط ضعف و قوت دستگاهها در خدمت رسانی دقیق، شفاف و به هنگام به ذینفعان است و انتظار می رود، دستگاههای اجرایی با پایش دقیق فرآیندها و تصحیح آنها نسبت به جلب اعتماد و رضایت هر چه بیشتر مخاطبین گام بردارند.

در این نشست دبیران کارگروه های ساختار و فناوری های مدیریت، خدمات غیرحضوری و صیانت از حقوق شهروندی اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، عملکرد و برنامه های در دست اقدام  اداره کل و شعب تابعه در طی سال جاری را ارائه نمودند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ضمن تشریح عملکرد این ستاد در نوروز ۱۴۰۳ گفت: اصفهان در زمینه سفر و جذب مسافر (تعداد مسافران) رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مرتضی نصوحی با ارائه گزارشی از نتایج فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز امسال گفت: در تعطیلات نوروزی 1403 یک میلیون و 281 هزار مسافر در اصفهان اسکان یافتند که در این راستا، حدود 10 درصد از جمعیت کل مسافران در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها و حدود 45 درصد در مدارس آموزش و پرورش اسکان یافتند.

وی با اشاره به آمارهای بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری اصفهان ادامه داد: در نوروز امسال حدود 84 هزار بازدید از باغ گل‌ها و 97 هزار بازدید از شهر رویاها صورت گرفت و همچنین خانه امین‌التجار با 8 هزار بازدیدکننده رتبه قابل توجهی را به خود اختصاص داد.

مسئول کمیته آمار و ارزیابی عملکرد ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه جزءخوانی قرآن، مراسم دعاخوانی و رویدادهای نوروزی بیشترین میزان استقبال از سوی گردشگران را در میان رویدادهای فرهنگی به خود اختصاص داد، بیان کرد: در نظرسنجی از گردشگران شاخص گردشگرپذیری اصفهانی‌ها 83 درصد رضایت با شاخص زیاد و خیلی زیاد را نشان داد و 93 درصد مسافران نیز از شهر اصفهان رضایت کلی داشتند.

به گفته او، اصفهان در زمینه سفر و جذب مسافر (تعداد مسافران) رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/163

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • تلگرام دارای ۱۶ عملکرد جدید می شود | جزئیات را بعداً فاش می کنم
  • تلگرام دارای ۱۶ عملکرد جدید می شود | جزئیات را بعداً فاش کند
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • عملکرد بهتر اورژانس تهران نسبت به سال گذشته
  • اصفهان در جذب مسافر نوروزی پنجم شد
  • برقراری بیش از ۹۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی در سال گذشته