Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@22:52:14 GMT

دیدار وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۵۸۶۴

دیدار وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی یزد

وزیر دادگستری در جمع کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: در همه تصمیمات و رأی‌های قضایی باید رضایت خدا و آبروی مردم مدنظر قرار گیرد.‌

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سیدعلیرضا آوایی» به همراه محمدعلی طالبی استاندار یزد و جمعی از مقامات و مدیران استان از سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد بازدید و با مدیران، قضات و کارکنان این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر دادگستری در این دیدار فلسفه وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برقراری عدالت و جلوگیری از ظلم به مردم عنوان و اظهار کرد: در تمام تصمیمات و رأی‌های قضائی، لازم است رضایت خدا و آبروی مردم را مدنظر قرار دهیم.

 

وی افزود: نظام و دولت بر حفظ کرامت و حرمت مردم تاکید فراوان دارند و در حال حاضر مردم به شدت نیازمند احترام از سوی مسئولان هستند.

 

آوایی در پایان با بیان این‌که سازمان تعزیرات حکومتی باید انگیزه و تحرک خوبی برای خدمت به مردم داشته باشد، انجام وظیفه در این سازمان را یک رسالت بزرگ دانست و تصریح کرد: با وجود قاچاق، تولید ملی ما دچار آسیب می‌شود و وظیفه همه ما گرفتن تصمیماتی درست و منصفانه برای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدکنندگان در سال رونق تولید است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل ایلام دهه کرامت در فارس دهه کرامت شیراز جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد آیت الله مکارم شیرازی کانون های مساجد مجلس آوایی سید علیرضا آوایی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • هشدار جدی پزشکیان به مسئولان /بترسید از اینکه.../نیاز به گشت ارشاد مدیران نیست، در آمریکا هم می‌دانند ما در اینجا چه می‌کنیم!
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی