Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رییس کمیسیون قضایی مجلس گفت: اگر نیروی انتظامی در مقابله با بدحجابی، کاری انجام می‌دهد، در محدوده اختیارات و وظایفش است. ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ اجتماعی خانواده و جوانان نظرات - اخبار اجتماعی -

محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا اظهار کرد: احکامی که در قانون برای مبارزه با بدحجابی و بهبود وضعیت حجاب وجود دارد، کافی است و بهترین کار برای بهبود وضعیت، اجرای همین قوانین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرفی نیز باید فرهنگسازی کافی انجام شود تا کسانی که به حجاب اعتقادی ندارند، به این موضوع مقید شوند.

نائب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در مورد هجمه‌های وارده به نیروی انتظامی در ارتباط با نقش آن در بهبود وضعیت حجاب تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی در مقابله با بدحجابی، کاری انجام می‌دهد، در محدوده اختیارات و وظایفش است و از این بایت تقصیری ندارد و در کنار نبروی انتظامی، دستگاه‌های زیادی در این زمینه مسئولیت دارند که به وظیفه خود عمل نمی‌کنند.

کاظمی گفت: در حال حاضر کمیسیون قضایی، طرحی در ارتباط با حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر ندارد، مگر اینکه دولت لایحه‌ای به مجلس ارائه کند یا رییس کمیسیون در این مورد اقدامی بکند. 

معرفی هنجارشکنان در زمینه حجاب به پلیس و دادستانی نوعی "نظارت ملی" استدستگاه‌های اجرایی به ترویج عفاف و حجاب بها نمی‌دهند/دیگران وظایفشان را انجام می‌دادند نیاز به برخورد پلیس نبود

انتهای پیام/

R1529/P/S2,18,20,1417/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون قضایی نمایندگان مجلس عفاف و حجاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون قضایی نمایندگان مجلس عفاف و حجاب کمیسیون قضایی نمایندگان مجلس عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

یکی از حامیان لایحه عفاف و حجاب در مجلس با تقدیر از اجرای طرح «نور» گفت: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد.

محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • رادان: برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد | حمایت مجلس از اجرای طرح نور
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد