Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان لرستان در خرم آباد برگزار می شود.

« تقی دریکوندی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان لرستان طی 13 و 14 تیرماه در خرم آباد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، اظهار داشت: مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان در رشته های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰، کل ، ترتیل، قرائت قرآن کریم، اذان و دعا خوانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار می شود.

 

وی بیان کرد:  تقویت فرهنگ قرآنی در جامعه بویژه در بین جوانان و نوجوانان از مهم ترین اهداف مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه است.

 

دریکوندی، افزود: توسعه فعالیت‌ های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد انس و قرب جوانان و نوجوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان مهم ترین راه مقابله با تهیدیدات فرهنگی دشمنان و معضلات اجتماعی است.

 

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به زمان برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ، افزود: این مسابقات در بخش خواهران روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه و همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و در بخش برادران روز جمعه ۱۴ تیرماه در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: افتتاحیه این مسابقات در روز پنج شنبه ۱۳ تیرماه ساعت ۸ صبح و اختتامیه آن روز جمعه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۷ عصر برگزار که لوح و جوایز نفرات برتر آن در اختتامیه این مسابقات تقدیم منتخبین خواهد شد.

 

دریکوندی، اظهار کرد: نفرات برتر مسابقات استانی به مسابقات کشوری که در استان اصفهان برگزار خواهد شد، اعزام خواهند گردید.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت اردبیل بیرجند کانون های مساجد دهه کرامت در فارس جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه نماز جمعه مجلس فرهنگ دینی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سومین همایش روایت پیشرفت با حضور جمعی از مسئولان؛ فعالان و کنشگران فرهنگی اجتماعی و دانش آموزان هنرستان‌های ام البنین و حدیث شهرستان خرم آباد در تالار ماه حوزه هنری خرم آباد برگزار شد.
 مدیر حوزه هنری در این برنامه که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: در این همایش از دو نفر از افراد موفق و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و هنری استان دعوت شد تا در زمینه موفقیت‌ها و طی کردن مسیر‌های پیشرفت روایت خود را بیان کنند.
سید یعقوب کریمی عضو هیات علمی دانشگاه و از مخترعین و پژوهشگران موفق و سیده معصومه سادات حسینی از هنرمندان مطرح نقاش و گرافیست در عرصه ملی و بین المللی جز مدعوینی بودند که در این همایش شرح حالی از زندگی خود؛ راه‌های رسیدن به موفقیت‌ها و مسایل و مشکلات در مسیر پیشرفت خود در را بیان داشتند.
پخش کلیپ، اجرای موسیقی، تقدیر از دانش آموزان موفق هنرستان‌های ام البنین و حدیث از جمله بخش‌های دیگر این همایش بود.

دیگر خبرها

  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی