Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سابق تراکتورسازی می گویدمدیریت جدید باشگاه حق دارد با افرادی که راحت‌تر هستند و احساس نزدیکی بیشتری از لحاظ فکری دارند همکاری کنند.

طرفداری - حسن آذرنیا، در مورد اینکه آیا او از تراکتورسازی جدا شده است، عنوان کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بله.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال دیگر در کنار تراکتورسازی نیستم. با توجه به اتمام فصل قرارداد ما هم به پایان رسید و تکلیف‌مان مشخص نبود. در این مدت هر کاری که لازم بود انجام دادم و به وظایفی که به من محول شده بود عمل کردم. درنهایت با تغییر و تحولات به وجود آمده و حضور مدیریت جدید دیگر به عنوان سرپرست در خدمت تراکتورسازی نیستم و به عنوان هوادار این تیم از باشگاه حمایت می‌کنم.

به نقل از فارس، وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:

تراکتورسازی را تیم خودمان می‌دانم. از سال ۵۴ در خدمت این باشگاه هستم و در روزهای خوب و بد در کنار این تیم بوده‌ام. الآن هم به عنوان یک هوادار همه آرزوی من قهرمانی تراکتورسازی است.

سرپرست سابق تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سال قبل تلاش زیادی کردیم اما به قهرمانی نرسیدیم. امیدواریم آرزوی چندین ساله هواداران در فصل پیش رو برآورده شود. برای مدیریت جدید آرزوی توفیق دارم. همچنین از زحمات و خدمات شایان محمدرضا زنوزی تشکر می‌کنم. او در این شرایط سخت حمایت جانانه‌ای از تراکتورسازی داشته و تیم را به نحو احسن ساپورت کرده است. همچنین در کنار تراکتورسازی از تیم ماشین‌سازی به خوبی حمایت می‌کند و به عنوان پدر فوتبال آذربایجان نقش به‌سزایی در موفقیت‌های تیم‌ها دارد. همچنین از پرشورهای تراکتورسازی که همیشه تیم را موردحمایت خود قرار می‌دهند تشکر می‌کنم و دست تک تک هواداران را می‌بوسم و الآن هم بعد از ۴۵ سال حضور در تراکتورسازی از روی سکوها به عنوان یک هوادار تیمم را مورد حمایت قرار می‌دهم و امیدوارم فصل خوبی پیش رو داشته باشند.

آذرنیا در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی وجود داشته که او تصمیم به جدایی گرفته است، گفت:

خودتان می‌دانید قراردادهای ما یکساله است. من تا پایان فصل قرارداد داشتم و بعد از آن هم اگر کاری بود و تماس می‌گرفتند انجام می‌دادم. بعد از تغییر و تحولات مدیریتی احساس کردم آنها دوست دارند تغییر و تحولاتی انجام دهند و به هر حال حق طبیعی یک مدیر است که با افرادی که دارای تفکرات فوتبالی و مدیریتی یکسان هستند، همکاری کنند. در همین راستا طی سه روز گذشته به باشگاه نرفتم و امیدوارم هر کسی که می‌آید موفق باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی در همدلی با انسان پیشرفت کرده است

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ شاید تعجب کنید اگر بدانید که پیام‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی مولد گاهی می‌توانند احساس همدلی بیشتری نسبت به پیام‌های نوشته‌شده توسط انسان داشته باشند. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که هوش مصنوعی توانایی بهتری در تشخیص و پاسخگویی به احساسات انسان دارد و گاهی می‌تواند منجر به حمایت عاطفی بهتری شود.

ادغام فناوری هوش مصنوعی در جنبه‌های مختلف زندگی روزمره ما از جمله در حوزه ارتباطات، هر روز بیشتر می‌شود و مطالعه‌ای که اخیراً توسط محققان دانشکده کسب‌وکار مارشال در کالیفرنیا انجام شده به این سؤال پرداخته است که آیا هوش مصنوعی که فاقد آگاهی انسانی و تجربه عاطفی است، می‌تواند در ایجاد احساس شنیده شدن و درک شدن، به ویژه در رسیدگی به نیاز‌های روانشناختی افراد برای حمایت عاطفی موفق باشد؟

این مطالعه شامل یک آزمایش و یک نظرسنجی برای بررسی احساسات افراد ناشی از شنیده شدن و سایر ادراکات و احساسات مرتبطی بود که پس از دریافت پاسخ از هوش مصنوعی یا یک انسان در افراد ایجاد می‌شود. در این نظرسنجی هر دو منبع واقعی و صوری پیام بررسی شد، یعنی شرکت‌کنندگان پیام‌هایی را دریافت می‌کردند که یا توسط هوش مصنوعی یا پاسخ‌دهنده انسانی تولید شده بود، با اطلاعاتی که یا تولید هوش مصنوعی بود یا تولید انسان.

افزایش امید و کاهش اضطراب

این مطالعه نشان داد که پیام‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی می‌تواند باعث شود مردم بیشتر از پاسخ‌های انسان‌های آموزش‌دیده احساس «شنیده‌شدن» پیدا کنند. در این آزمایش، توانایی هوش مصنوعی در تشخیص و پاسخ به احساسات انسانی، برتر ظاهر شد و پشتیبانی عاطفی بهتری را ارائه کرد. علاوه بر این، پاسخ‌های ایجادشده توسط هوش مصنوعی با افزایش امید و کاهش اضطراب در افراد همراه بود که نشان‌دهنده تأثیر عاطفی مثبت بر انسان‌های دریافت‌کننده پاسخ بود.

تیم تحقیقاتی همچنین به این نتیجه رسید که در حالی که هوش مصنوعی در مقایسه با پاسخ‌دهندگان انسانیِ آموزش‌دیده، پتانسیل حمایت عاطفی بیشتری دارد، با این حال، چالش بزرگ این است که مردم اغلب، برای پاسخ‌هایی که از هوش مصنوعی دریافت می‌کنند ارزش قائل نیستند یا به آنها اعتماد ندارند. این موضوع، استفاده مؤثر از هوش مصنوعی برای حمایت عاطفی را دشوار می‌کند.

کمک به کاهش حس تنهایی

برآوردن نیاز‌های روان‌شناختی انسان به‌ویژه در پرداختن به افزایش حس تنهایی در جوامع و نیاز‌های انسانی افراد برای احساس شنیده شدن و تایید شدن، اهمیت استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به کاهش این بحران را برجسته می‌کند.

این تحقیق نشان داد که هوش مصنوعی می‌تواند حمایت عاطفی منظمی را ارائه دهد و به ابزاری ارزشمند در تقویت تعاملات انسانی و همدلی تبدیل شود. با این حساب، درک پتانسیل و محدودیت‌های هوش مصنوعی در برآوردن نیاز‌های روان‌شناختی انسان اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

گزارش حاضر از پایگاه اینترنتی نوروساینس به فارسی برگردان شده است.

 

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • هوش مصنوعی در همدلی با انسان پیشرفت کرده است
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • غزه چگونه دانشگاه‌های آمریکا را تغییر می‌دهد؟