Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@12:25:26 GMT

دستگیری عامل تیراندازی شبانه در مهرآباد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۰۶۱۹۲

به گزارش ایلنا، ساعت ۱ بامداد امروز ماموران عملیات کلانتری از طریق مرکز فوریت های پلیس در جریان یک مورد تیراندازی در خیابان فرحزادی مهرآباد قرار گرفتند که سریعا در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران عوامل اورژانس نیز در محل حضور داشتند و مرد ۳۷ ساله ای را مشاهده کردند که از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در جلو خانه خود افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان د شت فردی که او را می شناسد وی را در کوچه مورد اصابت گلوله قرار داده است.

پس از ارائه گزارش شفاهی به مقام محترم قضایی، تحقیقات مقدماتی جهت کشف موضوع، شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار قرار گرفت که به لحاظ تناقض گویی مصدوم و بنابر قرائن و شواهد موجود که از جیب های وی یک خشاب و تعدادی تیر جنگی کشف گردید  و احتمال کشف مدارکی دال بر شفاف شدن موضوع وجود داشت به منزل وی وارد شدند که در راه پله مجتمع مسکونی و کف اتاق و قسمت هایی از دیوار نیز آثار خون مشاهده شد. در بازرسی از منزل، یک قبضه اسلحه کلت به همراه تعدادی فشنگ جنگی که در تی شرت پوشانده و در آشپرخانه مخفی شده بود به همراه دو عدد پوکه و ۵۰۰ گرم مواد پیش ساز شیشه ، ۱۱ گرم شیشه و ۵۰ گرم هروئین کشف گردید .

در ادامه عملیات پلیسی و اقدامات فنی مشخص شد مرد ی ۳۱ ساله ای که از دوستان مصدوم است به لحاظ اختلافات بر سر مواد مخدر با ورود به منزل وی اقدام به درگیری کرده که پس از تیراندازی از محل خارج شده و که ماموران جهت دستگیری وی اقدامات خود را سریعا آغاز کردند و در ساعت ۴ بامداد وی را در مخفیگاهش بازداشت کردند.

سرهنگ حسن نورآبادی بیان داشت: با توجه به اظهارات متهم مبنی بر اینکه یکی از دوستانش نیز در این ماجرا دخیل بوده، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیراندازی در مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۰۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل

 سرهنگ "علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به سمت احدی از شهروندان در شهرستان زابل و متواری شدن عامل یا عاملین تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرارگرفت.

 وی افزود: در این راستا با انجام اقدامات تخصصی و فنی هویت عامل تیراندازی شناسایی و متهم که سابقه شرارت نیز در سطح شهرستان را داشت در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف گردید.

 سرهنگ "دلیری " با بیان اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده علت تیراندازی را اختلاف شخصی اعلام نموده است، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد